آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب بدبختی

تعبیر و تحلیل خواب بدبختی

هر کسی ممکن است با توجه به منابع خاص خواب هایی که می بیند را ترجمه می کند و از این رو اگر احساس می کنید که خواب شما تعبیر درستی ندارد بهتر است تعابیر رسمی را بررسی کنید. این تعبیر می تواند از هر نظر متفاوت باشد و گاهی هم تفاوت آنقدر که احساس می کنید نیست. خوب دیدن بدبختی و تعبیر و تحلیل خواب بدبختی چند قسم دارد. اگر شما بدبختی خود را ببینید و یا این که بدبختی دیگران.

273232637927 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب بدبختی

تعبیر و تحلیل خواب بدبختی,تعبیر خواب بدبختی,خواب بختك,خواب بخت النصر,خواب بخت نصر,بخت خواب آلود ما بیدار,بخت خواب آلود من,بخت خواب زده,بخت خواب,بخت خواب آلوده,بختک خواب روشن,بخت خواب شجریان,فلج خواب بختک,تعبیر تحلیل خواب بخت,تعبیر دیدن بدبختی دیگران در خواب,تعبیر صحیح و واقعی دیدن بدبختی,تعبیری برای خواب بدبختی,تعبیر های دقیق خواب,تعبیر و تحلیل صحیح و معتبر خواب بدبختی,

تعبیر و تحلیل خواب بدبختی

لوک اویتنهاو می‌گوید: بدبختی: خوشبختی؛

به تعبیر و تفسیر لوک اویتنهاو مشاهده بدبختی و یا بدبخت شدن در رویا معنایی کاملاً متضاد با معانی واقعی بدبختی در زندگی بیداری دارد.یه گفته این تعبیرگر بدبخت شدن نمایانگر خوشبختی فرد بیننده خواب است.
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید گرفتار بدبختی شده‌اید، تعبیرخواب چنین است که پیاپی شکست خواهید خورد، و تا مدتی زندگی تیره و تاری خواهید داشت.

 

بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید دیگران به بدبختی دچار شده‌اند، دلالت بر آن دارد که وجود فردی موجب خواهد شد که در کارهایتان با عدم موفقیت مواجه شوید.
در واقع نمی توان تعبیر درستی برای این خواب دانست که به منظور تعبیر دقیق باید بدانید که این خوا می تواند از جهات مخلتف با تعابیری که در بالا می بینید متفاوت باشد و برخی متوجه آن نمی شوند که فراموشی دلیل اصلی است.
ضمن این که خواب بدبختی گاه دقیقا برعکس تعبیر می شود.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *