آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش

گاهی خواب ها آنقدر عجیب هستند که تاکنون نظیرشان را هم ندیده اید و احساس می کنید چنین اتفاقی در خواب و رویا تنها برای شما رخ داده است. اما این طور نیست همه ی ما خواب های مشترک زیادی دیده ایم و یکی از آن ها تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش می باشد که امروز در اختیار شما قرار می دهیم.

در واقع تعبیر خواب های مربوط به باغ وحش بیشتر در مورد انتخاب دوست و همراه و همین طور توجه به خانواده است. در ادامه کامل این تعابیر را به شما توضیح خواهیم داد.

27326732936297627 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحشتعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش,تعبیر خواب باغ وحش امام صادق,تعبیر خواب دیدن باغ وحش,تعبیر خواب داشتن باغ وحش,تعبیر خواب رفتن به باغ وحش,تعبیر خواب شیر در باغ وحش,تعبیر خواب باغ وحش,تعبیر خواب باغ وحش امام صادق,دیدن خواب باغ وحش,تعبیر خواب باغ وحش رفتن,تعبیر خواب داشتن باغ وحش,تعیر و تحلیل صحیح باغ وحش چیست,تعبیر دقیق خواب باغ وحش

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید از حیوانات باغ وحش دیدن می‌کنید، علامت آن است که سرنوشتی متغیر خواهید داشت. گاهی دشمنان بر شما چیره می‌شوند و گاهی شما بر آنان تسلط می‌یابید. با مسافرت و زندگی در کشورهای مختلف دانشی کسب می‌کنید.

 

لیلا برایت می‌گوید: اگر خواب ببینید که در یک باغ وحش حضور یافته‌اید، به این معنا است که باید در انجام کارهایتان دقت بیشتری بکنید، احتمالاً خطری شما را تهدید می‌کند.

 

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
  1. تنها به باغ وحش می‌روید: مورد خشونت و بد رفتاری قرار می‌گیرید.
  2. زن شوهر به باغ وحش می‌روند: خواسته‌های آنان برآورده نخواهد شد.
  3. با نامزد یا دوستان به باغ وحش می‌روید: خطر و بد شانسی
  4. دوستان به باغ وحش می‌روند: رازتان را برای هیچکس فاش نکنید.

 

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *