آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب طلب حاجت

دعای قوی و مجرب طلب حاجت

ممکن است هر انسانی حاجاتی داشته باشد که بخواهد خیلی زود به آن ها رسیده و زندگی اش را بر این پایه بنا کند. در چنین شرایطی اگر شما بخواهید که زندگی تان را رو به جلو هدایت کنید و از سختی ها و مشکلات بکاهید. قطعا بهترین راه عبادت الله است.

دعای قوی و مجرب طلب حاجت را بخوانید و از پروردگار جهانیان بخواهید که همواره شما را در مشکلات و سختی ها یاری کند. او قطعا بهتر از هر کسی می داند که حاجت شما چیست و آیا با خلوص نیت او را عبادت می کنید یا خیر!

9273263972372637 ادعيه و اذكار
دعای قوی و مجرب طلب حاجت

دعای قوی و مجرب طلب حاجت,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعای طلب حاجت و روزی,بهترین دعای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,

دعای قوی و مجرب طلب حاجت

اگر حاجتی دارید و می خواهید خیلی زود به آن برسید؛ یکی از بهترین دعا ها که می توانید در این زمینه بخوانید از امام صادق علیه السلام می باشد و بسیار سریع التاثیر و در عین حال مجرب می باشد. اول ایمان به خدای خود را به قوی ترین حالت برسانید و بعد از او طلب حاجت کنید که زود تر به حاجات می رسید.

 

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي أَخْشَاكَ كَأَنِّي أَرَاكَ وَ أَسْعِدْنِي بِتَقْوَاكَ وَ لَا تُشْقِنِي بِنَشْطِي‏ لِمَعَاصِيكَ‏

وَ خِرْ لِي فِي قَضَائِكَ وَ بَارِكْ لِي فِي قَدَرِكَ حَتَّى لَا أُحِبَّ تَأْخِيرَ مَا عَجَّلْتَ وَ لَا تَعْجِيلَ مَا أَخَّرْتَ

وَ اجْعَلْ غِنَايَ فِي نَفْسِي وَ مَتِّعْنِي بِسَمْعِي وَ بَصَرِي وَ اجْعَلْهُمَا الْوَارِثَيْنِ مِنِّي وَ انْصُرْنِي

عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي وَ أَرِنِي فِيهِ قُدْرَتَكَ يَا رَبِّ وَ أَقِرَّ بِذَلِكَ عَيْنِي.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *