آخرین خبرها

نقش اشکال سبعه معروف به شرف الشمس – طلسم شرف شمس

sharaf-shams ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب متفرقه
نقش اشکال سبعه معروف به شرف الشمس – طلسم شرف شمس , خواص شرف الشمس , زمان شرف شمس , شرف الشمس چیست , شرف شمس دعا , طلسم شرف الشمس , نگین شرف شمس

نقش اشکال سبعه معروف به شرف الشمس – طلسم شرف شمس

 

00064-300x192 ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب متفرقه
نقش اشکال سبعه معروف به شرف الشمس – طلسم شرف شمس , خواص شرف الشمس , زمان شرف شمس , شرف الشمس چیست , شرف شمس دعا , طلسم شرف الشمس , نگین شرف شمس.

نقش اشكال سبعه معروف به شرف الشمس است كه در روز مربوط به شرف الشمس باید نوشته شود. شرف الشمس یعنی مكانی در آسمان كه خورشید به اعلی ترین درجه خود میرسد.خواص بسیاری برای این نقش مذكور گردیده. برخی معتقدند كه این همان اسم اعظم خداوند تبارك و تعالی است.

شرف شمس در نوزده درجه حمل ( نوزدهم فروردین هر سال ) است ( به دروس هیات و دیگر رشته های ریاضی حضرت علامه حسن زاده مراجعه شود ). این حروف عالیات را که هفت ( و به تعبیری ۱۳ ) حرف است بر نگین انگشتر نقش می کنند و اگر در سایر روزها و ماههای سال ترسیم شود بی اثر است ( بر خلاف رویه ای که بسیاری از فروشندگان حتی همان موقع می نویسند و تحویل می دهند ).

در کتب مفاتیح المغالیق و کتاب حظ و لذ و نیز در کتاب گوهر شب چراغ در خصوص خواص و ویژگی های این حروف مطالب مفیدی مطرح شده است .

حروف عالیات صور مجرد عالم غیب است و صور علوم عقلیه را حروف عالیات گویند و فوق حروف برزخیات است .

انسانهای معمولی باید این حروف را ۱۹ فروردین و در ساعت خاص آن بنویسند تا اثر داشته باشد ولی اگر کسی ابوالوقت بود هر وقتی بنویسد همان اثر را دارد.

دارو ها اگر در شرف شمس ساخته شوند اثری خاص دارند ( چه اینکه اگر در شرف سایر کواکب نوشته شوند یا در مقام هبوط کواکب نوشته شوند اثر ندارند یا حتی اگر قمر در برج عقرب باشد افعال فایده نمی دهند چه اینکه اموری نظیر ازدواج و بچه دارشدن نباید در وقتی که قمر در برج عقرب است حتی اگر آن روز یکی از اعیاد اسلامی هم باشد انجام شود ).

 

*****

نقش اشکال سبعه معروف به شرف الشمس – طلسم شرف شمس , خواص شرف الشمس , زمان شرف شمس , شرف الشمس چیست , شرف شمس دعا , طلسم شرف الشمس , نگین شرف شمس.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *