آخرین خبرها

دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی

دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود هر روز بیش از قبل به موفقیت های مالی و پیشرفت در زندگی دست یافته و اگر درگیر مشکلات و بدهی ها هستید دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی را بخوانید.

20863860287 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی

دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی,دعای روزی,دعای روزی عرفه,دعای روزی زیاد,دعای روزی مغازه,دعای روز یکشنبه,دعای روزی و برکت,دعای روزی حلال,دعای روزی دهنده,دعای روزی رسان,دعای روزی برای مغازه,دعا روزی عرفه,دعای روزی زیاد شدن,دعای روزی زیاد در مغازه,دعای زیاد شدن روزی,دعا روزی زیاد,دعای زیادی روزی,دعاي روزي زياد,دعای برای روزی زیاد,دعای طلب روزی زیاد,دعای کسب روزی زیاد,دعای روزی مغازه صوتی,دعاي روزي مغازه,دعا روزی مغازه,دعای رزق روزی مغازه,دعای افزایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی مغازه,دعای رزق روزی مغازه

دعا های اسلامی برای یافتن شغل و موفقیت مالی

از امام صادق (ع) روايت است كه هر كه اين دعا را دو ماه متوالي روزي 100 بار بخواند خداوند گنجي از مال يا گنجي از علم به او عطا كند:( استغفرالله الذي لااله الا هوالحي القيوم بديع السموات و الارض من جميع ظلمي و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه)

بعد از نماز صبح پيش از سخن گفتن با كسي آيه 10 سوره كهف را:( فسيكفيكهم الله و هو السميع العليم) 7 مرتبه بخوانيد. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

جهت توسعه ي رزق با وضو و روبه قبله 3 بار سوره ي طلاق را بدون اينكه در وسطش با كسي صحبت كنيد بخوانيد.بسيار موثر است.

از امام صادق روايت است كه هر كس بعد از نماز عشاء بر سوره ي واقعه مداومت كن هرگز محتاج نمي شود. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

مداومت بر( سوره ق )باعث ازدياد ثروت مي شود. روزي فراوان و حلال نصيبش مي شود .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *