آخرین خبرها

تعبیر خواب حیوان یوزپلنگ

تعبیر خواب حیوان یوزپلنگ

در یکی دیگر از عناوین و مطالب تعبیر خواب به شما عزیزان تحلیل جامع از منابع مختلف تعبیر خواب حیوان یوزپلنگ را شرح می دهیم، در واقع اگر این حیوان را در خواب مشاهده کرده و اید و حس می کنید که ممکن است نشانه ای از آینده و یا مسئله ای از گذشته باشد، حتما ادامه این پست را بخوانید.

0832683602863807 تعبیر خواب
تعبیر خواب حیوان یوزپلنگ

تعبیر خواب حیوان یوزپلنگتعبیر خواب حیوان یوزپلنگ,تعبیر خواب یوزپلنگ,تعبیر خواب یوزپلنگ اهلی,تعبیر خواب یوزپلنگ وحشی,تعبیر خواب یوزپلنگ سیاه بزرگ,تعبير خواب یوزپلنگ,دیدن خواب یوز پلنگ تعبیر,تعبیر خواب یوزپلنگ زرد,تعبیر خواب یوزپلنگ مشکی,تعبیر خواب یوزپلنگ بزرگ,تعبیر خواب یوزپلنگ ماده,تعبیر خواب پلنگ سیاه بزرگ,تعبیر خواب دیدن یوز پلنگ,تعبیر دیدن یوز پلنگ در خواب,تعبیر خواب دیدن یوز پلنگ سیاه,تعبير خواب يوزپلنگ سياه

تعبیر خواب حیوان یوزپلنگ

یوز پلنگ حیوانی است از خانواده پلنگ‌ها که تنها در شکل ظاهری با یکدیگر اختلاف دارند. خوی درنده جو و گوشت خوار بودنش آن را در خواب نماد دشمنی پست و فرومایه کرده است. دشمنی که می‌تواند باعث غافلگیری بیننده خواب و آسیب رساندن به او گردد.
مطیعی تهرانی رام کردن یوزپلنگ و آرام بودن آن را نشانه غلبه بر دشمن و ایمن بودن از آسیب آن می‌داند و در حالت مخالف آن یعنی حمله یوزپلنگ وحشی آسیب شدیدن از طرف دشمن تعبیر کرده است.
منوچهر مطیعی می‌گوید نگاه کردن در چشم یوز پلنگ خوب نیست.
ابن سیرین می‌گوید:
  • تعبیر خواب یوزپلنگ، دشمنی پست و فرومایه می‌باشد.
  • اگر در خواب ببینی با یوزپلنگ غذا می‌خوری، تعبیرش این است که از شر دشمن ایمن می‌شوی.
  • اگر ببینی یوزپلنگ به تو حمله کرده است، دشمن به تو ضرر و زیان می‌رساند.
  • اگر ببینی با یوزپلنگ جنگ کردی و بر او غلبه نمودی، دشمن را شکست می‌دهی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی یوزپلنگ بانگ و فریاد می‌کند، تعبیرش این است که مورد خشم و عصبانیت کسی قرار می‌گیری و بر تو تکبر می‌نماید
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر در خواب از دیدن یوزپلنگ وحشت کنید، علامت آن است که قراردادهای کار یا پیمان عشق به طور باور نکردنی لغو و باطل خواهد شد.
  • اگر در خواب یوزپلنگی را بکشید، نشانه آن است که در زندگی توفیق خواهید یافت. و چشم اندازهایی درخشان در برابرتان پدیدار خواهد شد.
  • اگر در خواب احساس کنید یوزپلنگی شما را تعقیب می‌کند، نشانه آن است که احتمالاً افرادی که به شما وعده‌هایی داده‌اند، از گفته‌های خود پشیمان خواهند شد.
  • شنیدن صدای یوزپلنگ در خواب، علامت آن است که خبرهایی از کم شدن سود پول خود خواهید شنید. با افراد اجتماع نیز سر ناسازگاری خواهید داشت.
  • دیدن یوزپلنگی چون گربه در خواب، علامت آن است که شر و بدی گریبانتان را خواهد گرفت.
  • اگر در خواب صدای یوزپلنگی را بشنوید، به این معنا است که خبرهای بدی به گوشتان می‌رسد.
  • کشتن یوزپلنگ در خواب، بیانگر موفقیت و پیروزی است.
لیلا برایت می‌گوید: دیدن یوزپلنگ در خواب، بیانگر آن است که باید مراقب اطراف خود باشید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *