آخرین خبرها

تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف

تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف

در این پست قصد داریم به شما عزیزان تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف را شرح دهیم، اگر به تازگی خودتان یا کسی را در خواب با لباس و جامه ای سفید دیده اید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا از تحلیل آن باخبر شوید.

028373823708683 تعبیر خواب
تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف

تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف,تعبیر خواب پیراهن سفید پاره,تعبیر خواب پیراهن سفید خونی,تعبیر خواب پیراهن سفید مردانه,تعبیر خواب پیراهن سفید عروسی,تعبیر خواب پیراهن سفید گلدار,تعبیر خواب پیراهن سفید هدیه گرفتن,تعبیر خواب پیراهن سفید و سیاه,تعبیر خواب لباس سفید برای زن,تعبیر خواب لباس سفید برای دختر مجرد,تعبیر خواب لباس سفید مرده,تعبیر خواب لباس سفید عروس,تعبیر خواب لباس سفید پاره,تعبیر خواب لباس سفید و قرمز,تعبیر خواب لباس سفید و مشکی,تعبیر خواب لباس سفید مکه,تعبیر خواب لباس سفید کثیف,تعبیر خواب لباس سفید زنانه,تعبیر خواب لباس سفید حریر,تعبیر خواب لباس سفید امام صادق

تعبیر خواب لباس و پیراهن سفید از منابع مختلف

دیدن پیراهن و لباس سفید را در خواب می‌توان از دو جنبه مورد تحلیل قرار داد:
  • جنبه اول
رنگ سفید نشانه هشیاری ذهن، پاکی، خلوص و نظافت است البته در برخی موارد به دلیل یادآوری بیمار و بیمارستان به معنای تهدید شدن نیز تعبیر می‌گردد. کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا دیدن لباس سفید را در خواب نمایانگر احساس انسجام و یکپارچگی درونی بیننده خواب می‌داند. این کتاب در جایی دیگر بیان می‌کند که حالاتی در رابطه با احساس پاک بودن و ازدواج نیز می‌تواند خود را به صورت رویای لباس سفید ظاهر ‌گرداند. لوک اویتنهاو نیز لباس سفید نشانه‌ای برای ازدواج عنوان کرده است.
  • جنبه دوم
تعبیرگران اسلامی لباس را نشانه‌ای برای کسب و کار مرد می‌دانند. حضرت دانیال لباس سفید و شسته شده را کاری آماده و مناسب برای انسان بیان می‌کند. جابر مغربی لباس سفید و پاکیزه‌ را تعبیری نیکو برای دین، ایمان و دنیای بیننده خواب می‌داند و ابن سیرین پوشیدن لباس سفید در خواب رستگاری از غم و رنج ذکر کرده است.
ابراهیم کرمانی با توجه به آیه ۵۸ سوره نحل در قرآن کریم (وَاِذَا بُشِّرَ اَحَدُهُمْ بِالاُنثَى ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِیمٌ) می‌گوید: اگر ببینی در حالی که چهره‌ات سیاه می‌باشد، لباس سفید پوشیده‌ای صاحب فرزندی دختر می‌شوی
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی فرشته‌ها به تو لباس سفید یا سبز داده‌اند یکی از بستگانت از دنیا می‌رود یا حتی ممکن است خودت از دنیا بروی.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *