آخرین خبرها

تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف

تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف

تعبیر خواب گردنبند از نظر معبران می تواند تحلیل های متفاوتی داشته باشد و این بستگی به شرایط و نوع گردنبند خواهد داشت، تعبیر خواب معبرین اسلامی و غربی نیز در این باره متفاوت است، متن کامل تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف را می توانید در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 بخوانید.

023863870637028637 تعبیر خواب
تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف

تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف,تعبیر خواب گردنبند طلا,تعبیر خواب گردنبند نقره,تعبیر خواب گردنبند مروارید,تعبیر خواب گردنبند بدل,تعبیر خواب گردنبند فیروزه,تعبیر خواب گردنبند عقیق,تعبیر خواب گردنبند برای زن باردار,تعبیر خواب گردنبند و گوشواره طلا,تعبیر خواب گردنبند سفید,تعبیر خواب گردنبند نقره نگین دار,تعبیر خواب گردنبند طلا امام صادق,تعبیر خواب گردنبند پاره شده,تعبیر خواب گردنبند مهره ای,تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه دادن,تعبیر خواب گردنبند طلا برای زن باردار,تعبیر خواب گردنبند طلا ابن سیرین,تعبیر خواب گردنبند دلربا,تعبیر خواب گردنبند نگین دار,تعبیر خواب گردنبند الماس,تعبیر خواب گردنبند زمرد سبز

تعبیر خواب گردنبند از منابع مختلف

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی گردنبند مروارید داری، تعبیرش این است که خداوند به تو علم قرآن عطا می‌فرماید و هر چه گردنبند قیمتی‌تر باشد، تعبیرش این است که علم و دانش بیشتری به تو می‌رسد. اگر ببینی از دهان تو گردنبندی از مروارید بیرون آمده است، یـعـنـی سخن علم و حکمت می‌گویی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید:
  • اگر ببینی گردنبند تو «جواهرنشان» می‌باشد، به جاه و منزلت خواهی رسید و کامیاب و بهره‌مند می‌شوی.
  • اگر ببینی گردنبند متناسب و اندازه‌ای در گردن داری، شرافت و بزرگی به دست می‌آوری و ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: به تو امانتی می‌سپارند.
  • اگر ببینی گردنبندهای زیادی داری، علوم مختلف را به اندازۀ کافی یاد می‌گیری
امام صادق (ع) می‌فرمایند:
تعبیرهای گردنبند عبارتند از:
  1. حج اسلامی
  2. حکومت و فرمانروائی
  3. خصومت و دشمنی
  4. امانت
  5. معالجه و درمان
  6. کنیزک
دیدن گردنبند در رویا می‌تواند معانی مختلفی را در بر داشته باشد. به طور مثال دادن، گرفتن و یا نقش و نمای روی گردنبند می تواند تفاسیر و تعابیر متفاوتی را به همراه داشته باشد.
اکثر رویاهایی که در مورد گردنبند دیده می‌شوند شامل مواردی همچون بستن گردنبند، پیدا کردن یا گم کردن، هدیه دادن و هدیه گرفتن، شکستن، بستن گردنبند به گردن شخص دیگری و خرید و فروش آن می‌باشد.
اگر در رویا گردنبندی با رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید مشاهده کردید، علائم و نشانه‌های خوبی برای شما در پی خواهد داشت.
حتی دیدن خواب‌هایی با مضمون گم کردن گردنبند و یا شکستن گردنبند سبز نیز نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی فرد رویابین است.
قرمز یا صورتی: این گردنبند ها اغلب بیانگر عشق و علاقه هستند. گفته می‌شود زنی که گردنبند صورتی یا قرمز دریافت می‌کند در حال دیدن همسر آینده خود است. اگر شخصی که گردنبند را به او می‌دهد، از بستگان مانند پدر یا برادر وی باشد، آنگاه همسر آینده (یا شریک) دارای ویژگی‌های شخص دهنده گردنبند خواهد بود.
آبی، آبی تیره، سبز مایل به آبی: سایه‌های مختلف رنگ آبی منعکس‌کننده حالت‌های عاطفی فرد می‌باشند. وقتی گردنبند آبی بسته شود نشانه‌هایی از اندوخته شدن و نگهداری چیزی درگذشته دارد. اگر شما در حال بستن گردنبند آبی هستید، نشان از این دارد که احساسات واقعی خود را نسبت به چیزی نادیده می‌گیرید. اگر شخص دیگری در حال بستن گردنبند بوده و شما متوجه آن شده‌اید، نباید به این شخص در مورد اسرار خود اعتماد کنید، چون حسود بوده و به شما رشک می‌ورزد.
بنفش یا نارنجی: بنفش و نارنجی (هر یک یا) هر دو علامت ذهنی هستند و نشان‌دهنده دانش زیادی هستند که به دست خواهید آورد. شما به‌زودی اخباری را دریافت خواهید کرد که معمولاً خوب هستند.
سبز: دریافت گردنبند سبز به معنای به دست آوردن پول بوده درحالی‌که بستن آن بدین معنی است که شما دارای مشکلات مالی بوده و یا با مشکلات مالی مواجه خواهید شد. وقتی شما در رؤیا گردنبند سبزی را می‌شکنید، ازآنجایی‌که افزایش ثروت را نشان می‌دهد، علامت بسیاری خوبی است و می‌تواند به معنی به دست آوردن کار بهتر، پیشنهاد دریافتی بیشتر یا شکستن چرخه منفی پول باشد.
سفید: گردنبند سفید مانند گردنبند مرواریدی نشان از پاک‌دامنی و نجابت دارد. این نشان بسیار خوبی در رؤیا بر سلامتی، تندرستی و همچنین حاصل خیزی است (بخصوص اگر شما دچار مشکلات زیادی شده باشید). از دست دادن گردنبند تقریباً همیشه نشانه بدی بوده و بیانگر مشکلاتی منتهی به عشق و رابطه هستند. نگاه کردن به آینه و بستن گردنبند دلالت بر مراد ناکام دارد. بعلاوه نشان می‌دهد که شما عقل را نگه می‌دارید. رؤیای برنده شدن گردنبند یعنی شما نیاز به فکر کردن در مورد چیزهای جدید در زندگی دارید. شما ترجیح می‌دهید که درگذشته تأمل‌کنید اما آینده بزرگی دارید. پیدا کردن گردنبند روی زمین یعنی شما تأثیر زیادی روی دیگر افراد خواهید داشت. اگر گردنبند شکسته باشد، یعنی نیاز دارید بیشتر مثبت فکر کنید. افتادن گردنبند حاکی از این است که در زندگی خود نیاز به آرامش دارید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *