آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی

تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی

دیدن برخی خواب ها بسیار عجیب است اما باز هم باید بدانید که بر اساس منابع جدید تر تعابیر خاص خود را دارند، در واقع کنسرو کردن از سال ها پیش مرسوم بوده اما حالا به اشکال دیگر و موارد صنعتی نیز ممکن است در خواب ها اشاره شود که قطعا تن ماهی یکی از این موارد خواهد بود.

در ادامه می توانید مانند همیشه، تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی را مشاهده فرمائید.

2738063790673906763709719 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی

تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی,خواب خوردن تن ماهی,تعبیر خواب برنج و تن ماهی,تعبیر خواب کنسرو ماهی,تعبیر خواب کنسرو لوبیا,تعبیر خواب کنسرو ذرت,,تعبیر خواب تن ماهی,تعبیر خواب دیدن تن ماهی,تعبیر تن ماهی در خواب صحیح و معتبر,تعبیر خواب صحیح و معتبر برنج و تن ماهی,تعبیر خواب تن ماهی خوردن,تعبیر و تحلیل خواب خوردن تن ماهی در خواب,تعبیر خواب خوردن برنج با تن ماهی از منابع معتبر,

تعبیر و تحلیل خواب تن ماهی و کنسرو ماهی

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب مشاهده کردید که کنسرو را باز کردید و فاسد شده بود غمی برای شما می‌رسد که در قبول آن ناچارید و غالباً خودتان موجد آن اندوه هستید ولی اگر دور ریختید از غم فراغت می‌یابید.

اگر درب کنسرو را باز کرده و از آن تن ماهی به دیگران بخشیدید بیانگر آن است که مال و ثروت خود را هزینه می‌کنید و دیگران را نیز در آن سهیم خواهید کرد.
ماهی تن ماهی خونگرمی است که در دریاهای گرمسیری زندگی می‌کنند. حضرت یوسف (ع) تعبیری که برای ماهی‌های گرمسیری بیان کرده‌اند بلا و مصیبت است.
منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که کنسرو ماهی یا به بیان عامیانه تن ماهی مصرف می‌کنید نشانه این است که ثروت و مالی بدون زحمت کشیدن به دست شما خواهد رسید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *