آخرین خبرها

خواندن نماز چهار رکعتی جهت رواشدن حاجت و رفع مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به خواندن نماز چهار رکعتی جهت رواشدن حاجت و رفع مشکلات پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به حاجت و رفع مشکلات و سختی های زندگی و بازشدن گره از کارها نماز مجرب چهار رکعتی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

345EBBAA-CD69-4567-8B4D-F1EEECE396FE-300x188 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

 

خواندن نماز چهار رکعتی جهت رواشدن حاجت و رفع مشکلات,نحوه خواندن نماز چهار رکعتی برای برآورده شدن حاجت و حل مشکلات,نماز مجرب برای حاجت,نماز تضمینی جهت حل مشکلات,نماز تضمینی مخصوص حاجت گرفتن,خواندن نماز مخصوص برای طلب حاجت,مجرب ترین نماز جهت طلب حاجات

خواندن نماز چهار رکعتی جهت رواشدن حاجت و رفع مشکلات

کسی که می خواهد مشکلش حل شود شب جمعه، چهار رکعت نماز بخواند و به این ترتیب که می آید:

در رکعت اول: بعد از سوره «حمد» سوره «یس» را بخواند و سپس به رکوع رود و هنگامی که سر از رکوع بر می دارد صد مرتبه این ذکر را بگوید:

«واذا سلک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون» (بقره، ۱۸۶).

در رکعت دوم: حمد را دو مرتبه، سوره «یس» را یک مرتبه بخواند و بعد از آن قنوت را بجای آورد و به رکوع رفته و پس از سر برداشتن از رکوع همان ذکر (بقره، آیه ۱۸۶) را صد مرتبه تکرار کند و به سجده رود و پس از دو سجده تشهد را بخواند اما بدون سلام برخیزد مثل کاری که در نماط طهر انجام می دهد.

در رکعت سوم: «حمد» را سه مرتبه و «یس» را یک بار و رکوع را بجای آورد و پس از سربرداشتن از رکوع این ذکر را صد مرتبه بگوید: «فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم»(بقره، آیه ۱۳۷).

در رکعت چهارم: حمد را چهار مرتبه بخواند و «یس»را یکبار بخواند و بعد از رکوع بگو: «یا ربِّ إدْفَعْ عَنّی الضُّرَّ وَ انْتَ اَرْحَمُ الراحِمینْ» .

پس از دو سجده و تشهد و سلام به سجده برود و پیشانی را بر زمین بگذارد و صد مرتبه این ذکر را بگوید:

استغفرالله» و بعد از آن گونه راست را بر زمین بگذارد و صد مرتبه بگوید: «اللهم صل علی محمد و آل محمد» و بعد گونه چپ را بر زمین بگذارد و بگوید: «انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون» (یس، ۸۲) و پس از آن حاجت را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.

 

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *