در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار مجرب از امام هادی برای بچه دار شدن سریع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده و قوی صاحب فرزند خواهید شد . 

دعا بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن از حضرت فاطمه,دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای بچه دار شدن از حضرت فاطمه,دعای بچه دار شدن در کتاب گنجهای معنوی,دعای بچه دار شدن اهل سنت,دعای بچه دار شدن پسر,دعای بچه دار شدن بهجت

دعاهای-بسیار-مجرب-از-امام-هادی-برای-بچه-دار-شدن-سریع-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای بچه دار شدن شفای بیماری متفرقه

دعاهای بسیار مجرب از امام هادی برای بچه دار شدن سریع

دعای بچه دار شدن از امام هادی (ع)       

امام هادی (ع) برای بچه دار شدن توصیه کرده اند که انگشتری با نگین فیروزه خریداری نمایید و بر روی نگین آن این آیه را نقش کنید : 
« رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِین »                

دعا از شیخ بهایی برای بچه دار شدن                 

از شیخ بهایی منقول است که به جهت حاملگی زنان این آیه را به حروف مقطعه یعنی جدا جدا ، مثلا سحورا رو بنویسند س ح و را ) نویسد و بر پهلوی زن بندند.
ان شا الله حامله می گردند.و فرمودند به نهصد زن دادند و حامله شدند.
و آیه این است :
و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض او کلم به الموتی بل لله الامر جمیعا                 

استغفار باعث فرزنددار شدن               

مردی به امام محمد باقر علیه السلام عرض کرد:فدایت شوم. من ثروت فراوان دارم ولی فرزندی ندارم آیا چاره ای برایم هست که دارای فرزند شوم؟ فرمودند:آری به مدت یک سال صد بار آخر هر شب استغفار کن و اگر شب آن را انجام ندادی در روز قضایش به جا بیاور زیرا خدای تعالی می فرمایند :
اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کَانَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاء عَلَیْکُم مِّدْرَارًا بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ (مصباح کفعمی حاشیه ص 58)                 

 

برگرفته از سایت دعاشفا