در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای ایجاد محبت بین اعضای خانواده و جلب محبت معشوق پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده محبت ایچاد می شود . 

دعا جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت شدید از راه دور ,دعا برای جلب محبت فرزند از راه دور,دعا برای جلب محبت اطرافیان,دعا برای جلب محبت خانواده,دعای محبت خانواده,دعا برای محبت اعضای خانواده,دعا جهت صلح و محبت در اعضای خانواده,دعا محبت بین اعضای خانواده,دعای محبت بین اعضا خانواده

دعاهای-قوی-برای-ایجاد-محبت-بین-اعضای-خانواده-و-جلب-محبت-معشوق-300x152 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت

دعاهای قوی برای ایجاد محبت بین اعضای خانواده و جلب محبت معشوق

دعای جلب محبت معشوق                                   

در صورتی که در گفتگو و بحث با همسر خود به احساس کاهش محبت بینتان دست پیدا کرده‌اید، می‌توانید “آیه 26 سوره آل عمران” را به صورت “95 بار” تلاوت کرده و از خداوند درخواست محبت نمایید :  
قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشَاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ.
برای دعای محبت قوی خوردنی، اگر شخصی هزار بار ذکر شریف “الودود” را هنگام سرو غذا بخواند و بدمد و آن را به دو نفری که در تعامل با یکدیگر قهر و بی‌علاقه هستند، ارائه دهد، منجر به ایجاد محبت و دوستی بین آن دو خواهد شد.                              

دعای محبت از راه دور                       

برای تحبیب و عشق و نماز جلب محبت ، دو رکعت نماز بخوانید. در هر رکعت بعد از تلاوت سوره “حمد”، هفت بار آیه 7 شریفه سوره ممتحنه را تکرار کنید.
پس از اتمام نماز و سلام، ابتدا هفت مرتبه این دعا را بخوانید : 
“اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.”
سپس، سیصد بار این عبارت را بخوانید : 
“یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.”
همچنین، امام صادق (علیه السلام) آموخته‌اند : اگر فرد سوره ممتحنه را بنویسد و پس از شست و شو، سه روز از آب آن بنوشد، با اجازهٔ خداوند، این عمل می‌تواند منجر به رفع بیماری از او شود.
در ماه رجب که ماه رحم زمانی میباشد، یعنی اعمال تاثیر بیشتری دارند نیز دعای جلب محبت بسیار موثر است.                       

برگرفته از سایت دعایاب