در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی برای گشایش بخت و آسان شدن ازدواج تضمینی پرداخته ایم استفاده نمایید ان شاءالله بخت گشایی سریع انجام می شود .  

دعای آسان بخت گشایی,دعای بخت گشایی ,دعای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی روی لباس,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن مطلقه,دعای بخت گشایی ,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع پسر,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی سریع بهجت

دعاهای-قوی-برای-گشایش-بخت-و-آسان-شدن-ازدواج-تضمینی-300x158 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت

دعاهای قوی برای گشایش بخت و آسان شدن ازدواج تضمینی

دعای بخت گشایی تضمینی             

سوره های فلق و ناس را هر روز صبح و شب ۵ مرتبه تلاوت نمایید و سپس آیه ی زیر را بگویید : إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ. این دعای بخت گشایی تضمینی می باشد و می توانید هم برای دخترها و هم برای پسرها از آن بهره ببرید. هنگام تلاوت آیات وضو داشته باشید.

دعا آسانی امر ازدواج           

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات رابیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود . 
سوره فرقان ایه ۷۴ 
وَالَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا 
خواص آیات قرآن کریم ص ۱۱۹

دعای مجرب بخت گشایی               

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :
آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.             

دعای بخت گشایی از آیت الله بهجت             

از آیت الله بهجت برای بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند : آیه « رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» (سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانید. بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود : نماز جعفر طیار بخوانید و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخوانید و بعد به سجده بروید و تلاش کنید که حتما گریه کنید (هرچند کم) و همین که چشم شما را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهید. این کار را تا زمانی که حاجت شما روا شود انجام دهید.         

      

برگرفته از سایت دعاگو