آخرین خبرها

دعای بخت گشایی و باطل طلسم بخت سریع التاثیر

دعای بخت گشایی و باطل طلسم بخت سریع التاثیر

در این عنوان قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر  سحر و طلسم هستید و حس می کنید به این دلیل بخت شما بسته است ان شاء الله که زود تر نتیجه می گیرید و از سختی ها عبور می کنید.

36208323620 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای بخت گشایی و باطل طلسم بخت سریع التاثیر

دعای بخت گشایی و باطل طلسم بخت سریع التاثیر,دعا برای ازدواج دختر طلاق گرفته,دعای مادر برای ازدواج دختر,دعای مجرب برای ازدواج دختر,دعا برای ازدواج فوری دختر,دعای فوری برای ازدواج دختر,دعا برای ازدواج با دختر مورد علاقه,دعای برای ازدواج با دختر مورد علاقه

دعای بخت گشایی و باطل طلسم بخت سریع التاثیر

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را:
{وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون}َ
قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دومرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازد .
در آخر نیز ذکر[ یا لطیف ]را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر [یا لطیف]را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد .

***************

برای گشایش بخت دختر، در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از اتمام نماز ، قبل از اینکه از جایش بلند شود ، یکصد مرتبه ذکر شریف یا لطیف را بخواند و سپس از خداوند متعال درخواست کند که شوهر خوبی نصیبش نماید. مجرب است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *