آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها

دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها

در این مطلب و یکی دیگر از پست های مربوط به ادعیه و گره گشا های اسلامی سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها را شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر بیماری تب شده اید زود تر درمان شوید.

0263763702863 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها

دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها,دعا جهت شفای بیمار روحی,دعا برای شفای بیماران روحی,دعا برای شفای مریض روحی,دعای شفای بیمار روحی,دعا شفای بیمار روحی,دعای شفای مریض روحی,دعای شفای چشم بیمار,دعا برای شفای بیماری چشم,دعا برای شفای چشم بیمار

دعای تجربه شده برای درمان تب و رهایی از سختی ها

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم به خانه ی حضرت زهرا سلام الله علیها در آمدند. امام مجتبی علیه السلام را تب دار یافتند. اندوهناک شدند. جبرئیل فرود آمد و گفت: یا محمد! می خواهید دعایی بیاموزمتان تا ناراحتی او بر طرف گردد؟ فرمود:
آری. گفت: بخوانید:
اللهم لا اله الا أنت العلی العظیم، ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم. لا اله الا أنت العلی العظیم، ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات، حل ما أصبح بفلان.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم خواندند و بر پیشانی امام حسن علیه السلام دست نهادند به عنایت حق، چشم گشود.

دعا های شفای مریضی

اللهم قنعنی بما رزقتنی و استرنی و عافنی ابداً ما ابقیتنی و اغفرلی و ارحمنی اذا توفیتنی. اللهم لا تعینی فی طلب ما لم تقدر لی و ما قدرته علی فاجعله میسراً سهلاً. اللهم کاف عنی والدی و کل من له نعمه علی خیره مکافاه.
اللهم فرغنی لما خلقتنی له و لا تشغلنی بما تکفلت لی به، و لا تعذبنی و انا استغفرک و لا تحرمنی و انا أسألک. اللهم ذلل نفسی (فی نفسی)(291) و عظم شانک فی نفسی و الهمنی طاعتک و العمل بما یرضیک و التجنب لما یسخطک یا أرحم الراحمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *