آخرین خبرها

دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام

دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام

اگر می خواهید خیلی سریع به حاجات و مهمات زندگی خود برسید اما سد و مشکل روبروی شماست و احساس می کنید که راهی برای گذر از آن ها ندارید ما در این مطلب دعایی مجرب و سریع التاثیر را به شما معرفی می کنیم که کارگشای هر سختی است.

دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام را بخوانید و از خدای متعال بخواهید که شما را به خواسته هایتان برساند. او دانای توانا و بر هر چیزی قادر است؛ همواره هر چه که می خواهید تنها از خدا بخواهید و بدانید که او بر هر کاری که نشدنی به نظر می رسد قادر است.

2372692373627 ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب
دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام

دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام,دعاهای رفع حاجات,دعای رفع حاجت و گرفتاری,دعای رفع حاجت مهم,دعای رفع حاجت امام رضا,دعای رفع حاجت از شیخ بهایی,دعای رفع حاجت امام زمان,دعای رفع حاجت آیت الله بهجت,دعای رفع حاجت در ماه رمضان,دعای رفع حاجت در مفاتیح,دعای رفع حاجت چیست,دعا برای رفع حاجات مهم,ذکر و دعای طلب حاجات,

دعای رفع حاجات امام صادق علیه السلام

این دعا را هنگامی که احساس سختی و مشکل در مسیر پیشرفت خود کردید و نیاز به کمک خدای متعال را دیدید بخوانید، او همواره به بندگان خود کمک خواهد کرد فقط باید خودشان بخواهند و با قدرت خدا باور داشته باشند.

هر چیزی با پرستش خدای متعال قابل انجام است و هر نشدنی انجام می شود.

 

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي أَخْشَاكَ كَأَنِّي أَرَاكَ وَ أَسْعِدْنِي بِتَقْوَاكَ وَ لَا تُشْقِنِي بِنَشْطِي‏ لِمَعَاصِيكَ‏

وَ خِرْ لِي فِي قَضَائِكَ وَ بَارِكْ لِي فِي قَدَرِكَ حَتَّى لَا أُحِبَّ تَأْخِيرَ مَا عَجَّلْتَ وَ لَا تَعْجِيلَ مَا أَخَّرْتَ

وَ اجْعَلْ غِنَايَ فِي نَفْسِي وَ مَتِّعْنِي بِسَمْعِي وَ بَصَرِي وَ اجْعَلْهُمَا الْوَارِثَيْنِ مِنِّي وَ انْصُرْنِي

عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي وَ أَرِنِي فِيهِ قُدْرَتَكَ يَا رَبِّ وَ أَقِرَّ بِذَلِكَ عَيْنِي.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *