آخرین خبرها

دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری

دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری

اگر می خواهید از پدیده تلخ و سخت نازایی و ناباروری رها شده و زندگی تان پر از اتفاقات خوب و مثبت شود در ادامه این پست و یکی دیگر از عناوین و مطالب باطل جادو و دفع سحر دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری را بخوانید که به لطف خدای بزرگ حاجت می گیرید.

0286783620837 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری

دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری,دعای درمان نازایی,دعا برای درمان نازایی,دعا برای رفع نازایی,دعا برای درمان ناباروری,دعا درمانی برای نازایی,بهترین دعا برای درمان نازایی,دعانویسی برای درمان نازایی و مشکلات زناشوئی,دعا برای درمان نازایی سریع التاثیر

دعای رفع نازایی و رهایی از اثرات ناباروری

حافظ می‌گوید: سپس در مورد باز کردن بسته شده در کتاب طب نبوی از جعفر مستغفری یافتم که نوشته بود: بر پشت جلد تفسیر قتیبه ابن احمد بخاری دیدم که با خط نصوح بن واصل، نوشته بود که قتاده از سعید بن مسیب پرسید: اگر کسی مردی را که از همبستری با همسرش بسته شده است باز بکند اشکالی ندارد؟.
گفت: خیر. آنچه که برای مردم مفید واقع بشود، اشکالی ندارد.
نصوح می‌گوید: حماد بن شاکر از من پرسید که بستن چیست و چطور باز می‌شود، من آن را نمی‌دانستم.
گفت: بستن یعنی اینکه شخص توانائی همبستری با همسرش را داشته نباشد. کسی که مبتلاء به این بیماری می‌باشد، باید دسته‌ای هیزم ‌آتش بزند سپس تبری دو لبه بر آتش بگذارد. پس از اینکه تبر داغ شد آن را از آتش بیرون بیاورد و بر آن، ادرار بکند، إن شاء الله شفا خواهد یافت(). البته نباید به تبر اعتقاد پیدا کرد بلکه آن را سببی از اسباب بداند. زیرا وقتی او بر آن ادرار بکند، بخاری که از آن بر می‌خیزد و به عضو تناسلی او می‌رسد، و باعث فرار جنی می‌شود که در آنجا به انجام مأموریت می‌پردازد.
روش هفتم
بیمار در فصل بهار، هر چه می‌تواند از گل‌های بیابانی و گل‌های اهلی در ظرفی پاک، جمع آوری بکند و مقداری آب شیرین بر آن بیفزاید و جوش بدهد. بعد از اینکه آب‌ها سرد شدند معوذات (‌اخلاص،‌فلق و ناس) را بر آن‌ها بخواند و بر روی جسم خود بریزد، إن شاء الله شفا می‌یابد().
روش هشتم
ظرفی پر از آب را در مقابل خود قرار ده و بر آن، معوذات و این دعا‌ها را بخواند:
«اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ البَأْسَ، وَاشْفِ أَنْتَ الشَّافِي، لاَ شِفَاءَ إِلَّا شِفَاؤُكَ، شِفَاءً لاَ يُغَادِرُ سَقَمًا».
«بِسْمِ اللَّهِ أَرْقِيكَ، اللَّهُ يَشْفِيكَ مِنْ كُلِّ دَاءٍ يُؤْذِيكَ، مِنْ شَرِّ كُلِّ نَفْسٍ أَوْ عَيْنٍ حَاسِدَةٍ، اللَّهُ يَشْفِيكَ».
«أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ».
«بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي لَا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ، فِي الْأَرْضِ، وَلَا فِي السَّمَاءِ، وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ».
«اللَّهُمَّ اَبْطِلْ هَذَا السِّحْرَ بِقُدْرَتِكَ يَا جَبَّارَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ».
این دعاها را هفت بار بر آب بخوانند و مریض بمدت سه روز از آن بنوشد و غسل بکند، إن شاء الله، سحر باطل می‌شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *