آخرین خبرها

دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام

دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام

اگر حاجتی نزد کسی دارید که می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به آن برسید اما مشکلات زیاد است و احساس نا امیدی دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نموده و از خدای متعال بخواهید که شما را از گرفتاری های مسیر موفقیت دور کند. سخت ترین مرحله زندگی انسان دوری از خداست.

به همین منظور شما عزیزان و خوبان با تقویت ایمان خود می توانید دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام را نیز بخوانید که حتما راهگشای مشکلات خواهد بود.

28736273629362973 دعا و ختم مجرب
دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام

دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعای طلب حاجت و روزی,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعای خواسته ی امام رضا,دعای خواسته رد نشود,دعای خواسته امام رضا,دعای خواسته امام زمان,دعا خواسته تان رد نشود,دعا خواسته,دعای اجابت خواسته,دعای که خواسته رد نشه,دعای قبول خواسته,دعای قبولی خواسته,دانلود دعای خواسته امام رضا,دعای پذیرفتن خواسته,دعای اینکه خواسته رد نشود,دعای براورده شدن خواسته,

دعای طلب حاجات نزد کسی از امام صادق علیه السلام

در جمال الصالحین آمده است که امام صادق علیه السلام به راوی فرمود : چنانچه حاجتی به کسی

داری و از طریق نامه است با قلمی که جوهر ندارد بر سر نامه بنویس

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله وعد الصابرین الخروج مما یکرهون و الرزق من حیث لا یحتسبون جعلنا الله و ایاکم

من الذین لا خوف علیهم و لا هم یحزنون

راوی گوید هر گاه که چنین کردم به حاجت خویش نائل شدم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *