آخرین خبرها

دعای عظیم برای گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج

دعای عظیم برای گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج

امروز و در این پست به شما عزیزان دعای تجربه شده و اسلامی شرح می دهیم که باعث رفع مشکلات ازدواج می شود و همین طور اگر بخت کسی بسته شده باشد زود تر باز شده و روند ازدواج او نیز سریع تر پیش رفته و سرانجام خوشی نصیبش می گردد.

063286327836208637 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای عظیم برای گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج

دعای عظیم برای گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج,دعای بخت گشایی قوی مجرب پرخیر,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی اهل سنت,دعای بخت گشایی روی پوست آهو,دعای بخت گشایی از آیت الله بهجت,دعای بخت گشایی در کوزه,دعای بخت گشایی پسرا,دعای بخت گشایی حضرت موسی,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی در ماه شعبان,دعای بخت گشایی ابوعلی سینا,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی در شب قدر,دعای بخت گشایی دختر مجرد

دعای عظیم برای گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين).

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

1-سورة الفلق ( 7 مرتبه ).

2-سورة الناس ( 7 مرتبه ).

3-سورة الإخلاص ( 71 مرتبه ).

4-سورة طه ( 2 مرتبه).

5-سورة الكافرون ( یک مرتبه).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *