آخرین خبرها

دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند

دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند

در مطلب دیگر دعایی پر خیر و برکت و سریع الاجابه در زندگی مشترک را می خوانیم و می آموزیم که گره گشای مشکلات، سختی ها و بلا هایی است که احتمالا هر انسانی باید آن ها را تحمل کند و از سدش گذر کند؛ این مشکل ممکن است در زندگی مشترک افراد دیده شود؛ اگر خدایی نکرده احساس می کنید در شرایط سختی پس از ازدواج قرار می گیرید؛ دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

27083676032963206730 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند

دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند,دعاهای شب عروسی,دعای شب اول عروسی,دعای مخصوص شب عروسی,دعای خیر شب عروسی,دانلود دعای شب عروسی,دعای پیامبر در شب عروسی,دعای خیر پدر در شب عروسی,دعا شب ازدواج,دعای ازدواج شب قدر,دعای ازدواج شب جمعه,دعای شب عروسی,دعای شب اول ازدواج,دعای شب جمعه برای ازدواج,دعای سریع الاجابه برای شب عروسی پر خیر و برکت,

دعای عظیم و سریع التاثیر که در شب عروسی می خوانند

از امام باقر(ع) نقل شده است كه در شب عروسي زن و مرد وضو بگيرند و دو ركعت نماز بخوانند. بعد از آن مرد دعا كند و خواسته هاي خود را بگويد و زناني كه همراه همسر او هستند «آمين» بگويند. سپس زن و مرد با هم اين دعاها را بخوانند:

(( اللهم ارزقنی الفها وودها و ارضنی بها و اجمع بیننا باحسن اجتماع و انس ایتلاف فانک تحب احلال و تکره الحرام)) .

 

از امام صادق (ع) نقل شده است كه در شب عروسي مرد موي پيشاني زن را بگيرد و به سوي قبله برگرداند و مرد دعاي زير را بخواند.

(( اللهم بامانتک اخذتهما و بکلماتک استحللتها فان قضیت لی منها ولداٌ فاجعله مبارکاٌ نقیاٌ من شیعه ال محمد ولا تجعل للشیطان فیه شرکاٌ لا نصیباٌ ))

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *