آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

زندگی انسان ها همواره درگیر فراز و نشیب های بسیاری است که احتمالا تمام روزشان را مختل می کند و گاه ممکن است به دلیل بیماری و یا سختی های زندگی نتوانند به پی رزق و روزی کسب برکت از جانب پروردگار جهانیان بروند. از این رو بهتر است ادعیه را فراموش نکنید، بخصوص صبحی که برای انجام کاری بر می خیزید.

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی را در این زمان ها بخوانید، انشالله که خداوند متعال و بخشنده شما را از شر بدهی و مشکلات رزق و روزی دور کند و پنجره ای جدید رو به زندگی شما باز شود و موفق به کسب درآمد مطلوبی شوید.

malakut786-13 ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

دعای سریع التاثیر و مجرب کارگشایی,دعای قوی برای اجابت خواسته ها و رزق و روزی,دعای مجرب افزایش رزق و روزی در زندگی,ادعیه سریع الاجابه جهت کسب روزی از درگاه خداوند,دعای کسب روزی از درگاه خداوند بزرگ و مهربان,دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی,دعا های سریع الاجابه و کارگشا جهت کسب روزی و خیر و برکت از درگاه خداوند,

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

این دعا را بخوانید تا بر شما ثروتی بی انتها بخشیده شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُمَّ اِنّی اَسأَلُکَ یا قَریبَ الفَتحِ وَ الفَرَجَ یا رَبَّ الفَتحِ وَ الفَرَج یا اِلهَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ عَجِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ سَهِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ یا فَتّاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا مِفتاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا فارِجَ الفَتحِ وَالفَرَجِ یا صانِعَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا غافِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا رازِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا خالِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا صابِرَالفَتحِ وَ الفَرَجِ یا ساتِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ وَاجعَل لَنا مِن اُمُورِنا فَرَجاً وَ مَخرَجاً اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعینَ بِرحمتک یا اَرحَمَ الرّاحمینَ.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *