آخرین خبرها

دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق

دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق

اگر می خواهید در روابط عاشقانه خود عشق قوی تر و پر حس تری را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق را بخوانید که این دعا باعث می شود از سختی های روابط زناشویی رها شوید، زندگی تان رنگ و بوی مثبت و خیری به خود بگیرد، ضمن این که سبب می شود به آنچه که می خواهید برسید و در مقابل همسر و فرزندان خود همواره سربلند و موفق باشید.

زندگی انسان ها گاه درگیر لحظات سخت می شود و برای گذر از این لحظات باید به خداوند متعال امید داشت که او هر چه بخواهد همان خواهد شد.

073860830876207326037 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق

دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت پدر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت سریع از راه دور,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر سایت ملکوت 786,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت بین دو نفر,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت صاحب کار,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن از راه دور,دعای جلب محبت دوست,دعای جلب محبت خلایق,دعای جلب محبت قویی,دعای جلب محبت معشوق

دعای پرخیر و عظیم برای جلب محبت و ایجاد عشق

اگر شوهر به زن محبت نمی‌کند، زن می‌تواند آیات زیر را بر قند و نبات بخواند و بدمد و بدهد تا شوهرش از آن قند و نبات بخورد. یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *