آخرین خبرها

دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب

دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای های تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود از مشکلات مالی، بدهی ها، سختی ها و گرفتاری ها در امان باشید و اگر مدام با استرس و اضطراب روبرو هستید قطعا دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب می تواند نتیجه دهد.

628367280637862037 دعا و ختم مجرب
دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب

دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب,دعای گشایش امور,دعای گشایش امورات,دعاي گشايش امور,دعای گشایش در امور,دعا برای گشایش امور,دعا جهت گشایش امور,دعای گشایش در همه امور,دعا گشایش امور,دعای برای گشایش امور,دعا برای گشایش امورات,دعای گشایش امور زندگی,دعا برای گشایش در امور,دعا جهت گشایش در امور,دعای هفت جلاله دعایی مجرب در گشایش امور,بهترین دعا برای گشایش امور,دعا جهت گشایش کار,دعا جهت گشایش کار بسته شده,دعا جهت گشایش کار و رزق و روزی,دعا جهت گشایش کار فوری

دعای گشایش در امور رفع سختی و مشکلات مجرب

گفتن این استغفار در حلّ معضلات سخت زندگی به تجربه رسیده است  و گره‌های کور بسیاری از افراد ، با همین ذکر باز شده است ! آنچه مهم به نظر می‌رسد تعداد آن است که در حدیث پر باری سی هزار بار ذکر شده است و اشخاص متعددی با تلاوت آن به این تعداد ، به حوایج خود دست یافته‌اند.

پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آ له و سلم) در حدیث زیبایی می‌فرمایند : هر کس مشکلی طاقت فرسا پیدا کرد ، یا مصیبتی سخت بر او وارد شد ، یا در زندگی به تنگنا افتاد ، سی هزار بار بگوید:« أَسْتَغْفِرُاللهَ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ » در این صورت خداوند گره از کارش می‌گشاید و گشایشی در زندگی او قرار می‌دهد .(مستدرک الوسائل ، ج 12 ، ص 143 )

چه زیبا است ! که شیعه گنه‌کاری ، به نیّت بر طرف شدن موانع فرج مولای عزیزش ـ که گناه شیعیان یکی از آن‌ها است ـ همین استغفار را به تعداد مذکور ـ سی هزار بار ـ در اوقات استجابت دعا ، تلاوت کند ; تا هم گناهش ریخته و غمی از دل مولای غریبش برداشته شود و هم مقدّمات خلاصی یوسف زندانی فاطمه (علیها السلام) را از زندان غیبت فراهم کرده باشد ! و در ضمن خداوند گره از کارش بگشاید

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *