آخرین خبرها

دعا برای زیاد شدن مال و توسعه رزق

امروز می خواهیم به شما عزیزان گره گشای مجرب و سریع الاثر اسلامی بیاموزیم که در کتب دینی تکرار شده و این بار در سایت ملکوت 786 نیز آورده خواهد شد؛ همین حالا دعا برای زیاد شدن مال و توسعه رزق را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت روا می شوید.

02362786307 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی در کار,دعای رزق و روزی روی انگشتر

دعا برای زیاد شدن مال و توسعه رزق

جهت گشایش رزق از امام زمان علیه السلام
ملا محمد صادقى عراقى در نهایت سختى و پریشانى و بدحالى بود. به هیچوجه براى او گشایش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجة علیه السلام رسید وعرض حال خود بگفت . حضرت حجة علیه السلام فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل كن :اول : آن كه بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد وهفتاد مرتبه بگوید: )یا فتاح (
دوم :آن كه مواظبت كن به خواندن :
لا حول و لا قوه الاباللّه توكلت على الحى الذى لا یموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ صاحبه و لا ولدا و لمیكن له شریك فى الملك و لم یكن له ولى من الذل و كبره تكبیرا.
سوم :آن كه بعد از هر نماز صبح بخواند این جملات را:
بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد قوقاه اللّه سیات ما مكروا الا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمین فاستجبنا لهو نجیناه من الغم و كذلك ننجى المومنین حسبنا اللّه و نعم الوكیل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم یمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا یرهالناس حسبى الرب من المربوبین حسبى الخالق من المخلوقین حسبى الرازق من المرزوقینحسبى اللّه رب العالمین حسبى من هو حسبى حسبى من لم یزل حسبى حسبى من كان منذ كنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو علیه توكلت و هو رب العرش العظیم و الحمدللّه ربالعالمین .
20:دعا جهت زیاد شدن روزى توسل به جواد الائمه علیه السلام
جهت زیاد شدن روزى این دعا را روزى چهارده مرتبه تا 9 روزبخواند:
اللهم انى اسئلك بحق ولیك محمد بن على علیه السلام الا جدت به على من فضلك و تفضلت به على من وسعك و وسعت على رزقك و اعنیتنىعمن سواك و جعلت حاجتى الیك و قضاها علیك انك لما تشاء قدیر.
21:دعاهایى جهت زیاد شدن رزق و اداءدین
على علیه السلام فرمود: شكایت كردم به پیغمبر از قرض ، پس فرمود: بگو یا على !
اللهم اغننى بحلالك عن حرامك و بفضلك عمن سواك .
پس اگر به قدر كوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید. ان شاء اللّه تعالى .
22:جهت زیاد شدن رزق
هر روز هزار و یك بار این آیه خوانده شودبسیار فایده دارد:
اللّه لطیف بعباده یرزق من یشاء و هوالقوى العزیز.
23:دعا جهتاداى دین و قرض
هر روز چهل و یك مرتبه یاچهل و یك روز بعد از نماز صبح خوانده شود كه فوق العاده موثر و مجرب است . و من یقرض اللّه قرضا حسنا یضاعف له .
24:دعا براى اداى قرض
در خواب دیده شده است كه حضرت رضا علیهالسلام فرمودند: جهت اداى دین 442 مرتبه بگو: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظلمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و كذلك ننجىالمومنین .
25:دعا جهت توانگر شدن
گویند جهت توانگرى چهل شب هر شباین دعا را بخواند موثر خواهد بود.
بسم اللّه الرحمن الرحیم اللهم یا غنى یا حمید یا رحیم یا ودود یا مبدء یا معید اغننى بحلالك عنحرامك و بفضلك عمن سواك یا ارحم الراحمین .
26:دعا به جهت وسعت رزق
براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگوید:
لا اله الا اللّه الملك الحق المبین .
27:دعایى جهت غنى شدن
حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى كه از تنگدستى خویش شكایت كردند این دعا را تعلیم ایشانفرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد:
اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر.
ابوبصیر گوید: به حضرت صادق ع عرض كردم: من رسیدن روزیم را كند می شمارم و روزی من به كندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو »اللهم انك تكفلت برزقی و رزق كل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی كذا و كذا« ) به جای كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید(.
28ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :
جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند
اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِكَ یاارحم الراحمین . فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .
29:اثر خواندن سوره مباركه ق
اگر كسی طالب دولت وعزت زیاد وشهرت باشد وبخواهد نعمت بر او فراخ گردد وابواب خیر بر او مفتوح گردد ، باید هر روز روزی سه بار با وضوع رو به قبله ودر مكانی خلوت وبدون صحبت متصل به هم این سوره را بخواند .
از حضرت صادق )ع( نقل شده است كه این سوره را جهت روشنایی چشم هفت جمعه ،هر جمعه سه بار بخواند .
30:اثر خواندن مخصوص سوره مباركه ذاریات :
شیخ صدوق از حضرت امام صادق )ع( نقل كرده است كه فرموده : هر كس سوره مباركه ذاریات را روز یا شبش بخئاند خدا معیشت اورا اصلاح فرمایدواورا رزق وسیعی عنایت نماید . مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده است كه قرائت سوره مباركه ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد همین طور كهكه قرائت این سوره همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری كه من حیث لا یحتسب می رسد وموجب حیرت عقول می گردد . ودر اهمیت این ختم فرموده كه اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید .
31:ختم سوره مباركه طه :
سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شود.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *