آخرین خبرها

ذکر و دعای مجرب و قوی برای زیاد شدن شیر مادر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به ذکر و دعای مجرب و قوی برای زیاد شدن شیر مادر پرداخته ایم. برای افزایش شیر مادر دعای بسیار تضمینی و موثر عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

5DE5920A-C3E7-4653-9CDB-7124D6B78AC5 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

ذکر و دعای مجرب و قوی برای زیاد شدن شیر مادر,دعای زیاد شدن شیر مادر,ادعیه و اذکار قوی برای زیاد شدن شیر مادر,دستورالعمل و روش مجرب به جهت افزایش شیر مادر,ذکر قوی و بسیار مجرب برای افزایش تضمینی شیر مادر

ذکر و دعای مجرب و قوی برای زیاد شدن شیر مادر

دعا دستورالعمل تضمینی برای زیاد شدن شیر مادر

به جهت زیاد شدن شیر مادر و لطف پروردگار و هدیه پروردگار به نوزاد، ابتدا نیت کند و با اخلاص تمام و ایمان و اعتقاد قلبی به پروردگار در ایام سعد و نیک و خارج از قمر در عقرب آیه شریفه پانزدهم از سوره مبارکه محمد (ص) را با رعایت اداب و شرایط در کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) نوشته و در ظرفی از آب پاک بیندازد و آنرا هم بزند وسپس  مادر نوزاد در سه نوبت بیاشامد ان شاءالله شیرش افزون گردد .

آن دعا این است:

[فِیهَا أَنْهَارٌ مِّن مَّاءٍ غَیْرِ آسِنٍ وَأَنْهَارٌ مِّن لَّبَنٍ لَّمْ یَتَغَیَّرْ طَعْمُهُ وَأَنْهَارٌ مِّنْ خَمْرٍ لَّذَّهٍ لِّلشَّارِبِینَ وَأَنْهَارٌ مِّنْ عَسَلٍ مُّصَفًّى]

*******************************

حاشیه منهاج سمنانی (ره) و تسهیل الدواء است که به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده) این آیه شریفه را بنویسد و بشوید و آن زن بخورد شیر او بسیار میگردد:
(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ

أَشَدُّ قَسْوَهً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ

وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره

مبارکه بقره ، آیه ۷۴).

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *