آخرین خبرها

نماز حاجت بسیار مجرب در روز پنجشنبه برای رسیدن به تمام حاجات

در این نوشته از سایت ملکوت 786 نماز حاجت بسیار مجرب در روز پنجشنبه برای رسیدن به تمام حاجات را برای شما دوستان قرار دادیم . این نماز که از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است برای براورده شدن هر حاجت و خواسته ای بسیار موثر می باشد . نماز زیر را طبق دستورالعمل و شرایط گفته شده بخوانید به امید خدا انشالله حاجت و خواسته هایتان برآورده خواهد شد …

نماز-حاجت-بسیار-مجرب-در-روز-پنجشنبه-برای-رسیدن-به-تمام-حاجات-1 ادعيه و اذكار دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

نماز حاجت بسیار مجرب در روز پنجشنبه برای رسیدن به تمام حاجات,نماز قوی و تضمینی برای حاجت,نماز سریع الاجابه مخصوص حاجت,نماز قطعی برای حاجت گرفتن,نماز استجابت دعا,نماز به جهت روا شدن حاجت

از پيامبر گرامي اسلام (ص) روايت است :

هر كس اين نماز را در روز پنجشنبه بخواند و در آخر نماز در حالي كه به سجده رفته است حاجت خود را از خداوند بخواهد، حاجتش حتي اگر جابجا شدن كوهها يا نزول باران هم باشد برآورده خواهد شد.

در مقام و حكمت اين نماز هر چقدر بگوييم كم گفته‌ايم و براي درك بهتر مقام اين نماز در نزد خدواند متعال، به اين روايت از پيامبر اكرم (ص) اكتفا مي‌كنيم كه فرموده‌اند: هر كس اين نماز را بخواند و چيزي از خدا نخواهد، رواست كه خداوند بر او غضب كند.

نحوه خواندن نماز:

اين نماز، از دو نماز 2 ركعتي، و اعمال بعد از نماز تشكيل شده است.

نيت نماز: نماز حاجت روز پنجشنبه قربةً الي الله.

بهتر است بين دو نماز و همچنين بين نماز دوم و اعمال بعد از نماز فاصله نيفتد

نماز اول:

در ركعت اول بعد از نيت، يكبار سوره‌ي حمد را بخوانيد و 11 مرتبه سوره‌ي توحيد(قل هو الله احد) و سپس همانند نمازهاي معمولي به ركوع و سجود برويد.

در ركعت دوم يكبار سوره‌ي حمد را بخوانيد و 21 مرتبه سوره‌ي توحيد و بعد از آن قنوت نمازهاي معمولي را بخوانيد و سپس به ركوع و سجود برويد و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بگوييد و نماز اول را تمام كنيد.

نماز دوم:

در ركعت اول بعد از نيت، يكبار سوره‌ي حمد را بخوانيد و “31 مرتبه سوره‌ي توحيد“ و سپس همانند نماز قبل به ركوع و سجود برويد.

در ركعت دوم، يكبار سوره‌ي حمد را بخوانيد و “41 مرتبه سوره‌ي توحيد“ را تلاوت كنيد و سپس قنوت بخوانيد و بعد از آن به ركوع و سجود برويد و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بخوانيد و نماز را تمام كنيد.

بعد از دو نماز:

بعد از سلام نماز دوم، اعمال زير را به جا آوريد:

در حالت نشسته“ 51 مرتبه”سوره توحيد را تلاوت كنيد و بعد از آن “ 51 صلوات” بفرستيد و سپس به سجده رفته و در حالت سجده صد مرتبه“يا الله ”بگوييد و بعد از آن در همان حالت سجده، حاجت خود را خداوند متعال بخواهيد.

منابع :

1) جمال الاسبوع (سید بن طاوس)، ص 110.

2)مستدرک الوسائل (محدث نوری)، ج6، ص 378.

منبع : دعا سایت

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *