آخرین خبرها

آیات قرآنی مجرب برای نجات از گزند حیوانات وحشی و در امان ماندن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به آیات قرآنی مجرب برای نجات از گزند حیوانات وحشی و در امان ماندن پرداخته ایم. برای محفوظ ماندن و در امان ماندن از شر و گزند حیوانات وحشی آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

5CA5DC84-EE2D-4F74-9D64-9CFB4F0EC2F9-300x197 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای رفع بلا

آیات قرآنی مجرب برای نجات از گزند حیوانات وحشی و در امان ماندن,آیات مجرب برای نجات از گزند حیوانات وحشی و خطر گاز گرفتگی توسط سگ هار,آیات قوی برای حفظ از شر حیوانات وحشی,آیات تضمینی محفوظ ماندن از حیوانات وحشی,دعای دفع حیوانات وحشی,دعای دفع گرگ و شیر,دعای دفع گازگرفتگی سگ,دعای دور کردن حیوانات درنده و وحشی

آیات قرآنی مجرب برای نجات از گزند حیوانات وحشی و در امان ماندن

دعای مجرب برای خلاصی و نجات از گزند جانوران درنده

پیش از آن که به ذکر چندین دعا برای دفع حشرات موذی پرداخته شود بهتر است به تعدادی دعا در مورد رهایی از خطر حیوانات مهاجم اشاره گردد. از جمله خطراتی که می‌تواند جان انسان‌ها، به خصوص کسانی که در محیط شهری زندگی نمی‌کنند را تهدید کند، خطر گاز گرفتگی توسط سگ هار است.

در صورتی که یک سگ هار کسی را گاز گرفته باشد و بیم ابتلای او به مرض هاری برود می‌توان این دعا را بر چهل تکه نان که با زعفران ترکیب شده است نوشت و تا چهل روز پی در پی هر بار تکه‌ای از آن را به خورد فرد گزیده شده توسط سگ داد.

متن دعای مذکور به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ إِنَّهُمْ یَکِیدُونَ کَیْدًا وَأَکِیدُ کَیْدًا فَمَهِّلِ الْکَافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیْدًا»

دعای سریع الاجابه برای رهایی از چنگ شیر و گرگ

افزون بر خواندن دعا برای دفع حشرات موذی، به منظور رهایی از چنگ حیواناتی نظیر شیر و گرگ نیز علاوه بر ادعیه‌ی متفاوت خواندن برخی آیات قرآنی پیشنهاد شده است.

با این توصیه که پس از خواندن این ادعیه به سمت حیوان مهاجم دمیده شود. ادعا شده است که به این ترتیب می‌‌توان از گزند حیوانات خطرناک در امان ماند. به گونه‌ای که پس از خواندن این آیات حتی جانوران درنده به سمت انسان غرش نیز نمی‌کنند.

برای انجام این کار باید آیات زیر خوانده شود.

سوره بقره آیه ۱۸: «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ»

سوره بقره آیه ۱۷۱: «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ»

سوره کهف آیه ۱۸: «وَکَلْبُهُمْ بَاسِطٌ ذِرَاعَیْهِ بِالْوَصِیدِ»

سوره صافات آیه ۶۵: «الْیَوْمَ نَخْتِمُ عَلَى‏ أَفْوَاهِهِمْ»

سوره الرحمن آیه ۳۳: «یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوْا مِن أَقْطَارِ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوْا لاَ تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ»

سوره بقره آیه ۲۵۵: «وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ»

سوره یوسف آیه ۶۴: «فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظاً وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمینَ»

سوره حجر آیه ۱۷: «وَحَفِظْنَاهَا مِن کُلِّ شَیْطَانٍ رَّجِیمٍ»

سوره صافات آیه ۷: «وَحِفْظاً مِن کُلِّ شَیْطَانٍ مَّارِدٍ»

سوره انعام آیه ۹۷: «ذلِکَ تَقْدِیرُ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ»

سوره بروج آیه ۲۲: «إِنَّ بَطْشَ رَبِّکَ لَشَدِیدٌ. إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَیُعِیدُ ج وَهُوَ الْغَفُورُ الْوَدُودُ لا ذُو الْعَرْشِ الْمَجِیدُ لا فَعَّالٌ لِّمَا یُرِیدُ. هَلْ أَتَاکَ حَدِیثُ الْجُنُودِ لا فِرْعَوْنَ وَثَمُودَ بَلِ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی تَکْذِیبٍ لا وَاللَّهُ مِن وَرَائِهِم مُحِیطٌ لا بَلْ هُوَ قُرْآنٌ مَجِیدٌ لا فِی لَوْحٍ مَحْفُوظٍ»

علاوه بر خواندن آیه‌های فوق ذکر آیه الکرسی نیز هنگام مواجه شدن با موجودات درنده توصیه شده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *