آخرین خبرها

تعبیر خواب دندان در آوردن در سن های مختلف

تعبیر خواب دندان در آوردن در سن های مختلف

تعبیر خواب رشد دندان و در آوردن دندان عموما به موارد مربوط به رشد و استقلال یک فرد ختم می شود، البته ما در این مطلب از سایت ملکوت 786 و سری تعبیر های خواب تمامی موارد مربوط به خواب رشد دندان را به شما عزیزان شرح می دهیم که می توانید مطالعه نمائید.

278363790673026392037 تعبیر خواب
تعبیر خواب دندان در آوردن در سن های مختلف

تعبیر خواب دندان در آوردن در سن های مختلف,تعبیر خواب دندان گرفتن سگ,تعبیر خواب دندان اهل سنت,تعبیر خواب دندان طلا,تعبیر خواب دندان زرد,تعبیر خواب رشد دندان جدید,تعبیر خواب رشد دندان نوزاد,تعبیر خواب رویش دندان جدید,تعبیر خواب رویش دندان اضافی,تعبیر خواب رویش دندان در نوزاد,

تعبیر خواب دندان در آوردن در سن های مختلف

ابن سیرین می‌گوید:
  • اگر خواب ببینید که دندان‌های تو زیادتر و پاکیزه‌تر شده است با توجه به نوع دندان به مقام و منزلت خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید که که در کنار دندانت، دندان دیگری درآمده است اگر از ردیف بالا باشد با توجه به نوع دندان صاجب یکی از آن‌ها از جنس مذکر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد با توجه به نوع دندان صاحب جنس مؤنث خواهی شد. مثلا اگر دندان درآمده از دندان جلوئی فک بالا باشد صاحب فرزند و یا برادری خواهی شد و اگر دندان درآمده از فک پایین و در قسمت جلو باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد.
  • اگر خواب ببینید که از قلب خود دندان روییده است خواب شما نشانه این است که به زودی هلاک خواهی شد.

تعبیر خواب دندان در آوردن بزرگسالان

شما در حال درک این موضوع هستید که در هر مرحله از زندگی می‌توان به کسب مهارت‌های جدید پرداخت و نیروی فکر و اراده‌ی خود را تقویت کرد.

تعبیر خواب دندان اضافه در آوردن

این خواب از شما می‌خواهد تا از پذیرش مسئولیت‌هایی که فرصت رسیدگی به آن‌ها را ندارید خود داری کنید حتی اگر احساس می‌کنید که مهارت کافی برای انجام همه‌ی آن‌ها را دارید.

تعبیر خواب دندان درآوردن کودکان

کودکانی که در خواب مشاهده می‌کنید سمبل ابعاد رشد یافته‌ی افکار و شخصیت شما هستند. این خواب از شما می‌خواهد تا در زمینه‌های عاطفی یا شغلی بیش از پیش مستقل عمل کرده و ایده‌های خود را به کار گیرید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *