آخرین خبرها

تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف

تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف

امروز و در این عنوان قصد داریم به شما عزیزان تعبیر و تحلیل خواب هایی با عناوین فروشگاه، مغازه و دکان را شرح دهیم، در واقع اگر در خواب چنین محیط هایی را تجربه کرده اید شما عزیزان می توانید متن کامل تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف را از سایت ملکوت 786 و دسته بندی تعبیر خواب بخوانید.

0238360380263786027 تعبیر خواب
تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف

تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف,تعبیر خواب فروشگاه بزرگ,تعبیر خواب فروشگاه خوراکی,تعبیر خواب فروشگاه زنجیره ای,تعبیر خواب فروشگاه فرش,تعبیر خواب فروشگاه لباس,تعبیر خواب فروشگاه عطر,تعبیر خواب فروشگاه اسباب بازی,تعبیر خواب فروشگاه لوازم خانگی,تعبیر خواب فروشگاه کفش,تعبیر خواب فروشگاه کیف,تعبیر خواب فروشگاه شلوغ,تعبیر خواب فروشگاه زدن,تعبیر خواب فروشگاه مانتو,تعبیر خواب فروشگاه گل,تعبیر خواب فروشگاه ابن سیرین,تعبیر خواب فروشگاه امام صادق,تعبیر خواب فروش خانه,تعبیر خواب فروش طلا,تعبیر خواب فروش ماشین,تعبیر خواب فروش زمین,تعبیر و تحلیل خواب فروشگاه و مغازه از منابع مختلف,

تعبیر خواب دکان مغازه و فروشگاه از منابع مختلف

یوسف پیامبر دیدن مغازه و دکان را در خواب به خوش حالی تعبیر کرده است. همواره به یاد داشته باشید که برای تعبیر این چنین خواب‌ها بایستی مغازه یا دکان در محوریت خواب قرار گرفته باشد. همچنین نوع فعالیت و شغلی که در مغازه انجام می‌گیرد در تعابیر آن تأثیر گذار است.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن مغازه در خواب، نشانه آن است که تلاش و کوشش شما برای پیش بردن کاری، در اثر نقشه‌ها و حسادت‌های دیگران خنثی می‌گردد.
کتاب سرزمین رویاها: یک مغازه اجاره می‌کنید: کارهای شما بخوبی پیش خواهند رفت.
آنلی بیتون می‌گوید: مشاهده‌ی مغازه‌ی امانت فروشی در خواب، بیانگر آن است که در کسب لذت‌های جسمانی زیاده‌روی کرده و دچار بدنامی می‌شوید.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن مغازه لبنیاتی در خواب، نشانه سعادت در امر ازدواج است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *