آخرین خبرها

تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف

تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف

در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف را به شما عزیزان شرح دهیم که البته به گفته ی بسیاری از معبران نشان از روی های پر از انرژی مثبت و همین طور امیدوار بودن به آینده است، متن کامل این تعابیر و تحلیل ها را می توانید در ادامه بخوانید.

28306287363760273967 تعبیر خواب
تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف

تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف,تعبیر خواب رنگین کمان از نظر امام صادق,تعبیر خواب رنگین کمان در شب,تعبیر خواب رنگین کمان حضرت یوسف,تعبیر خواب رنگین کمان ابن سیرین,تعبیر خواب رنگین کمان در اب,تعبیر خواب رنگین کمان از امام صادق,تعبیر خواب رنگین کمان یوتاب,تعبیر خواب رنگین کمان در خانه,تعبیر خواب ماهی رنگین کمانی,تعبیر خواب مار رنگین کمان,تعبیر خواب گرفتن رنگین کمان,تعبیر خواب کشیدن رنگین کمان,

تعبیر خواب رنگین کمان قوس و قزح از منابع مختلف

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید رنگین کمان پلی بر درختان سر سبز زده است، نشانه آن است که در امور زندگی به توفیقی بی حد و مرز دست خواهید یافت.
معبرین غربی:
  • اگر در خواب خود دیدید که رنگین کمان بالای درختان بود و رنگ‌های کمان با درختان در تماس بودند این خواب نشانه‌های بسیار مثبتی در خود دارد.
  • اگر شما بالای سر یک رودخانه رنگین کمان دیدید به این معنی است که جاده دراز و راه طولانی در آینده نزدیک مشاهده خواهید کرد که سفر کردن در آن چندان جالب نبوده ولی نتیجه آن موفقیت آمیز است.
معبرین غربی گویند: دیدن رنگین کمان در هر زمانی چه در بیداری و چه در خواب همواره نشانه  پدیده‌های شگفت انگیز و جالب بوده است و تعبیر آن در خواب نیز به همین معانی است. رنگین کمان نماد امیدواری، خوشبختی و آینده‌ روشن است. رنگین کمان به مانند پلی است که مکانی را به مکان دیگر متصل می‌کند و نشان دهنده یک نقطه عطف در زندگی فرد بیننده خواب است جایی که بیننده خواب خود را در آنجا با موفقیت فراوان یافت می‌کند.
برايت مى‌گويد: ديدن رنگين كمان در خواب، بيانگر داشتن روزهاى خوب است.
لوک اویتنهاو می‌گوید: رنگین کمان: کارها و پروژه‌های خوبی در پیش روی شماست
آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن رنگین کمان در خواب، نشانه روبرو شدن با اتفاقات غیر عادی است. امور زندگی ظاهری امیدوار کننده به خود خواهند گرفت.
  • اگر فردی عاشق رنگین کمان به خواب ببیند، نشانه آن است که پیمان ازدواج او با شادمانی بسیاری همراه خواهد بود.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *