آخرین خبرها

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف

در این عنوان از مطلب تعابیر خواب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف را شرح می دهیم که ممکن است هر کسی آن را در خواب تجربه کند، چه کسی که در حال حاضر دچار بیماری است و چه در حالی که کاملا سالم می باشد.

0236086307836208673 تعبیر خواب
تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف,تعبیر خواب شفا یافتن,تعبیر خواب شفا یافتن فلج,تعبیر خواب شفای بیماری دیگران,تعبیر خواب شفا دادن,تعبیر خواب شفای بیماری پدر,تعبیر خواب شفاعت امام حسین,تعبیر خواب شفای بیماری فرزند,تعبیر خواب شفا گرفتن چشم,تعبیر خواب شفا دادن امام حسین,تعبیر خواب شفاعت مرده,تعبیر خواب شفای معلول,تعبیر خواب شفای پدر و مادر,تعبیر خواب شفاخانه,تعبیر خواب شفا گرفتن فلج,تعبیر خواب شفا یافتن چشم,تعبیر خواب شفای فلج,تعبیر خواب شفا دادن دیگران,تعبیر خواب شفای بیمار لاعلاج,تعبیر خواب شفای بیمار در حرم امام رضا,تعبیر خواب شفاعت حضرت زهرا

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری و درمان مریضی از منابع مختلف

ابن سیرین: اگر بیماری بیند که شفا یافته و بیماریش بهبود یافته است و در خانه خویش نبود و با کس سخن نمی‌گفت، دلیل که بیماری بر وی دراز شود و برخطر بوده باشد که بمیرد. اما اگر بیند که با مردمان مجالست می‌کرد و سخن می‌گفت، دلیل که زود از بیماری شفا یاد.
اگر بیماری در خواب دید که شفا یافته و بهبود پیدا کرده است و پس از صحبت با افراد دیگر خانه را ترک کرد نشانه بهبود یافتن او در واقعیت است و اگر در خواب دید که پس از شفا پیدا کردن بدون صحبت خانه را ترک کرد نشانه مرگ اوست.
دیدن بهبودی پس از بیماری در خواب به شما می‌گوید که مراقب سلامتی خود باشید تا بیماری شما مجدداً باز نگردد.

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام خواب دیدم که ار طرفه حایی رفتیم مشهد یا قم مشخص نبود و من مسئولیت یه بیماری که ویلجری بود رو به عهده گرفته بودم که بعد از مدتی مشخص شفا گرفتن و حرکت کردن یعنی تو خواب بهم گفتن که شفا گرفته این آقا و حرفی هم نزد بعد از شفا گرفتن بازم قراره بمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *