آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی

تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی

خواب ها معمولا از نظر ما انسان های معمولی که قدرت تعبیر خواب را نداریم تعابیری دارند که ممکن است به واقعیتی که در خواب دیده ایم نزدیک باشد، اما باید بدانید که در تمامی مواقع آن طور که فکر می کنید نیست، تعبیر خواب علمی است که به همین راحتی نمی توانید به آن مسلط شوید و برای یادگیری باید کتب زیادی را بخوانید و تقریبا تمام بخش ها را فرا گیرید.

تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی را امروز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر به تازگی چنین خوابی را دیده اید حتما ادامه ی این مطلب را مطالعه نمائید. انشالله که خیر است.

3926372362937 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی

تعبیر خواب آتش سوزی چیست,تعیبر خواب آتش سوزی و سوختن چیزی,تعبیر خواب سوختن خانه,تعبیر خواب سوختن شهر,تعبیر و تحلیل خواب برای سوختن و آتش,تعبیر و تحلیل خواب آتش و سوختن,تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی,تعابیر آتش سوزی در خواب,تعیبر های خواب برای آتش سوزی,تحلیل و تعبیر خواب آتش سوزی,

تعبیر و تحلیل خواب آتش سوزی

تعبیر خواب دانیال نبی: اگر بیند که آتش در خانه وی افتاد و همه اندام وی را بسوخت و زبانه همی زد و از او سهم و ترس در دل او نیامده، دلیل کند که محنت و مصیبت بدو رسد و سبب بیماری و ضعف بود، چون سرما و طاعون و آبله و سرخچه و آن چه بدین ماند.
تعبیر خواب آتش ابراهیم کرمانی: اگر بیند که آتش در خانه کسی افتاده، دلیل که آن کس در جنگ و فتنه و جور سلطان افتد. اگر بازرگانی بیند که آتش در دکان و کالای او افتاد، دلیل کند که کالائی که دارد بر باد دهد، یا آن چه به در می‌ارزد، به سه درم فروشد و بر کسی شفقت نبرد.
تعبیر دیگری از یوسف پیامبر: دیدن خانه سوختن یا در آتش افتادن دلیل بر افتادن دراندک زحمتی از سلطان باشد
آنلی بیتون: اگر در خواب دیدید خانه‌ی شما در آتش می‌سوزد، تعبیر آن این است که همسری مهربان و فرزندانی، بسیار خوب نصیب شما خواهد شد. مشاهده‌ی آتش روشن در خواب، علامت آن است که اتفاقات خوشایندی برای شما پیش خواهد آمد.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *