آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب تتو و خالکوبی کردن از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل خواب تتو و خالکوبی کردن از منابع معتبر

در این مطلب قصد داریم به رسم همیشگی و تعابیر خواب، شرح و تعبیر خواب خالکوبی و همین طور تتو را به شما عزیزان شرح دهیم.

تعابیر این خواب بسته به این که شما در چه شرایطی هستید و یا گاه این که چه چیزی را خالکوبی می کنید متفاوت است، سعی می کنیم مواردی که نزدیک به خواب افراد در این زمینه هستند را از منابع معتبر و تعابیر معروف را خدمت شما عرض کنیم.

738623706370963907 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب تتو و خالکوبی کردن از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل خواب تتو و خالکوبی کردن از منابع معتبر,تعبیر خواب خالکوبی روی شکم,تعبیر خواب خالکوبی در بدن,تعبیر خواب خالکوبی روی گردن,تعبیر خواب خالکوبی ابن سیرین,تعبیر خواب خالکوبی روی پا,تعبیر خواب خالکوبی صورت,تعبیر خواب خالکوبی پشت,تعبیر خواب خالکوبی زن,تعبیر خواب خالکوبی چیست,تعبیر خواب خالکوبی اسب,تعبیر خواب تاتو,تعبیر خواب تاتو ابرو,تعبیر خواب تاتو خط چشم,تعبیر خواب تاتو رو بدن,تعبیر خواب تنور,تعبير خواب تاتو كردن دست,

تعبیر و تحلیل خواب تتو و خالکوبی کردن از منابع معتبر

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید بر بدن دیگران خال کوبی می‌کنید، نشانه آن است که برای کسب تجربه ای ممتاز از جمع دوستان خارج می‌شوید.
آنلی بیتون: دیدن تاتو روی بدن دیگران در خواب، نشانه آن است که به رابطه عاشقانه دیگران حسادت می‌کنید.
آنلی بیتون می‌گوید: اگر در خواب ببینید که تاتویی بر بدن شماست، نشانه آن است که امری موجب می‌گردد خانه خود را برای مدتی طولانی ترک کنید.
دیدن تاتو یا همان خالکوبی کردن در خواب به نطر نمی‌رسد تعبیر چندان مناسبی داشته باشد. مطیعی تهرانی در جایی می‌گوید چنانچه در خواب دیدید که پوست بدنتان سالم و خوب است و نقصی در آن نیست، (مثل خالکوبی) خواب شما از آینده ای نه چندان دور خبر می‌دهد که پول دار و متنعم خواهید شد و به خیلی چیزها که آرزو دارید خواهید رسید. بنابراین  با توجه به گفته مطیعی تهرانی هرگونه آسیب رسیدن به پوست بیانگر اندوه و یا نرسیدن به هدف است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *