آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر

تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر

جیرجیرک یکی از موجودات کوچکی است که وقتی نامش را می شنویم ناخودآگاه به یاد صدای خاصی که دارد می افتیم و عموما در خواب ها نشانه ی خوبی نیست و می تواند موجب پیدایش دشمنی ها و همین طور بلا هایی در زندگی فرد باشد.

در ادامه تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر را به شما عزیزان شرح می دهیم.

723607362793067 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر

تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر,تعبیر خواب جیرجیرک در خانه,تعبیر خواب جیرجیرک از امام صادق علیه السلام,تعبیر خواب جیرجیرک سفید,تعبیر خواب جیرجیرک سیاه,تعبیر خواب جیرجیرک مرده,تعبیر خواب جیرجیرک ابن سیرین,تعبیر خواب جیرجیرک چیست,تعبیر خواب جیرجیرک در خواب چیست,تعبیر خواب جیرجیرک در اب,تعبیر خواب خوردن جیرجیرک,تعبیر خواب دیدن جیرجیرک سیاه,تعبیر خواب سوسک و جیرجیرک,تعبیر خواب خواب جیرجیرک,تعبیر خواب جیرجیرک,

تعبیر و تحلیل خواب جیرجیرک از منابع مختلف و معتبر

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: جیرجیرک در خواب ما دشمنی است ضعیف و ناتوان که بیش از آن چه بتواند عملاً شما را آزار بدهد با سخنانش و یاوه گویی هایی که می‌کند و شایعاتی که می‌پراکند که موجب رنج و عذاب شما می‌شود.
 منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چنان چه در خواب احساس کنید صدای جیرجیرک می‌شنوید چه از شنیدن آن ناراحت شوید و چه نشوید، کسی پشت سر شما بد می‌گوید و عیب جویی می‌کند و نقاط ضعف شما را بر ملأ می‌سازد. اگر از صدای جیر جیرک در خواب خوشتان بیاید یکی از نزدیکان شما دانسته یا ندانسته با شما دشمنی می‌کند. این دشمن کسی است که شما دوستش دارید و ناراحتی او را نمی‌خواهید. اگر از صدای جیرجیرک خوشتان نیاید کسی با شما دشمنی می‌کند که او را می‌شناسید اما محبتی نسبت به او ندارید فقط قادر به جلوگیری از یاوه سرایی‌هایش نیستید.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر جیرجیرک درلباس شما بود یکی از محارمتان با شما دشمنی می‌کند و اگر در رختخواب شما بود همسرتان از شما بد می‌گوید.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب احساس کنید که تعداد زیادی جیرجیرک صدا می‌کنند همه مردم پشت سر شما بد می گویند که باید در اعمال خود تجدید نظر کنید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *