آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف

تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف

خواب ها نشانه هایی نهفته در خود دارند که هر چه آن ها را در شرایط خاص تر ببینید، با توجه به مضمون آن به تعبیری خاص بر می خورید که ممکن است گاهی کاملا متضاد با خواب و گاه بسیار به آن نزدیک باشد که این مسئله خود دلایل زیادی دارد، ما در این مطلب تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف را می خوانیم و مواردی مانند باز شدن و بسته شدن و پریدن از پنجره و … خواهد بود.

2386073620793629 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف

تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف,تعبیر خواب پنجره اهنی,تعبیر خواب پنجره شیشه ای,تعبیر خواب پنجره چوبی,تعبیر خواب پنجره اتاق,تعبیر خواب پنجره رو به دریا,تعبیر خواب پنجره بستن,تعبیر خواب پنجره بدون شیشه,تعبیر خواب پنجره امام صادق,تعبیر خواب پنجره شکسته,تعبیر خواب پنجره فولاد,تعبیر خواب پنجره کوچک,تعبیر خواب پنجره در خواب,تعبیر خواب پنجره های بزرگ,تعبیر خواب پنجره فولاد از منابع مختلف,

تعبیر و تحلیل خواب پنجره از منابع مختلف

اگر به داخل یک پنجره نگاه می‌کردید: آنچه در شخص دیگری “می‌بینید” و با شم خود وجودش را حس می‌کنید، آنچه به هنگام تامل و “درون نگری” از خویشتن آگاه می‌شوید.
اگر از پنجره بیرون را نگاه می‌کردید: “دیدگاه” یا احساسات شما از آنچه در محیط زندگیتان برمی‌گیرید؛ جست و جو برای راهی جهت خلاص شدن از وضعیتی خاص.
اگر از دیواری بالا رفتید و وارد پنجره شدید: تاملی در خویشتن و درون نگری یا دیدن مسبب اصلی کارها و رفتارهای دیگران.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن پنجره در خواب، علامت آن است که تلاش‌های شما برای رسیدن به آرزوهای درخشان، نقش بر آب خواهد شد.
لوک اویتنهاو می‌گوید: وارد شدن از پنجره: شکست خوردن یک اقدام
آنلی بیتون:
  • اگر در خواب از پنجره ای به بیرون نگاه کنید و چیزهایی عجیب به چشمتان بخورد، علامت آن است که در پیش بردن شغل مورد علاقه خود با شکست روبرو می‌شوید.
  • نشستن بر لب پنجره در خواب، علامت آن است که قربانی حماقت خود خواهید شد.
آنلی بیتون: دیدن پنجره‌های شکسته در خواب، علامت آن است که سوء ظن‌هایی مصیبت بار به شما هجوم خواهد آورد.
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید از پنجره ای فرار می‌کنید و به بیرون می‌روید، علامت آن است که با درد سری دست به گریبان می‌شوید که شما را از حرکت باز می‌دارد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *