در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر برنج در خواب چیست تعبیر برنج نذری پرداخته ایم تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر برنج پخته,تعبیر برنج خام,تعبیر برنج خشک,تعبیر برنج خیس شده,تعبیر برنج خوردن,تعبیر برنج و مرغ,تعبیر برنج نذری,تعبیر برنج پخته از نظر امام صادق,تعبیر خواب برنج خام,تعبیر خواب برنج پخته,تعبیر خواب برنج خام امام صادق,تعبیر خواب برنج حضرت یوسف,تعبیر خواب برنج پخته برای دختر مجرد,تعبیر خواب برنج و گوشت,تعبیر خواب برنج خوردن,تعبیر خواب برنج خام در اب   

تعبیر-و-تفسیر-برنج-در-خواب-چیست-تعبیر-برنج-نذری-1-300x158 تعبیر خواب متفرقه

تعبیر و تفسیر برنج در خواب چیست تعبیر برنج نذری

منوچهر مطیعی تهرانی گوید                       

دیدن برنج در خواب نشانه مالی است که با تلاش و زحمت و رنج و تعب به دست می آید . اگر بیننده خواب شالیکار باشد خواب او تجسمی است از اندیشه شغلی و با خواب افراد دیگر تفاوت دارد که تشخیص آن با معبر خردمند است ولی اگر بیننده شالیکار نباشد مال و دارایی تعبیر می شود .
اگر خواب دیدید که برنج می فروشید نشانه آنست که دیگران را در رفاه و آسایشی که دارید شریک می کنید .
اگر در خواب دیدید که برنج می خرید در خرمی و نشاط دیگری شریک می شوید .                   

 

تعبیر خواب خوردن برنج                               

خوردن برنج در خواب معانی زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از : 
دیدن برنج خوردن در خواب، بیانگر آن است که بیننده خواب در روزهای آتی عمر خود، پول زیادی به دست خواهد آورد.
اگر شخصی در خواب برنج بخورد و در حین انجام آن احساس خوشبختی کند، نشان دهنده آن است که به آرزویی می رسد که همیشه آرزوی تحقق آن را داشته است، در حالی که اگر بیننده ببیند طعم برنج بد است، این امر باعث می شود. اصلا به اخبار ناخوشایند.
اگر کارمندی در خواب ببیند که برنج می خورد، بیانگر آن است که در کار خود به ترفیع و مقام بالایی دست خواهد یافت.
و اگر انسان در خواب ببیند که با دست برنج می خورد، نشانه آن است که در کار تلاش می کند تا بتواند حاجت افراد خانواده را برآورده کند.
پختن برنج در خواب و سپس خوردن آن، ثروت و ثروتی را که بیننده خواب به طور غیرمنتظره ای از آن برخوردار خواهد شد، ثابت می کند.                         

تعبیر خواب برنج نذری                     

اگر خواب ببینید که برنج نذری به همسایه و یا کسی که نیازمند است می دهید نشانه این است که حاجت آن شخص برآورده می شود. اگر خواب ببینید که برنج نذری می گیرید خواب شما نشانه برکت و زیاد شدن فضل و خوشبختی برای شما و خانواده می باشد. اگر در خواب برنج نذری می خورید خواب شما نشانه افزایش برکت و نعمت برای اهالی آن منزل می باشد .       

               

برگرفته از سایت دعاگو