آخرین خبرها

دعا و ختم مجرب برای رسیدن به معشوق و احضار آنی معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و ختم مجرب برای رسیدن به معشوق و احضار آنی معشوق پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده و قوی به معشوق خود خواهید رسید . 

دعای رسیدن معشوق,دعا برای رسیدن معشوق,دعای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت,دعای رسیدن به معشوق در قران,دعای رسیدن به معشوق از راه دور,دعای رسیدن به معشوق برای ازدواج,دعای رسیدن به معشوق تضمینی,دعای رسیدن به معشوق در سه روز,ختم رسیدن به معشوق,ختم برای رسیدن به معشوق,ختم برای رسیدن به معشوق,ختم مجرب رسیدن به معشوق

دعا-و-ختم-مجرب-برای-رسیدن-به-معشوق-و-احضار-آنی-معشوق-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعا و ختم مجرب برای رسیدن به معشوق و احضار آنی معشوق

ختم برای رسیدن به معشوق                 

برای رسیدن دو نفر به یکدیگر باید به مدت چهل شبانه روز، پس از هر نماز روزانه، یک صلوات بفرستید و آیه زیر را هفت مرتبه قرائت کنید : 
وَزَکَرِیَّا إِذْ نَادَىٰ رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ 
و (یاد آر حال) زکریا را هنگامی که خدای خود را ندا کرد که بار الها، مرا یک تن و تنها وامگذار (و به من فرزندی که وارث من باشد عطا فرما) که تو بهترین وارث اهل عالم هستی. (آیه ۸۹ از سوره انبیا)                           

 

دعا برای احضار آنی معشوق                 

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.                       

 

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی                   

دعابرای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد. برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.
« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ».         

 

برگرفته از سایت دعا786            

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *