در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ ختم و دعای مجرب برای حفظ عزت و آبرو _دعا برای جلوگیری از طلاق پرداخته ایم ان شاءالله با ختم و دعاهاهی بسیار قوی و تجربه شده از طلاق جلوگیری میشود و آبرو حفظ می شود . 

دعای جلوگیری از طلاق قوی,دعای جلوگیری از طلاق,دعا برای جلوگیری از طلاق پدر و مادر,دعا برای جلوگیری از طلاق دو نفر,دعا جهت جلوگیری از طلاق زن و شوهر,دعا جلوگیری طلاق,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور, دعای جلوگیری از طلاق,دعای حفظ آبرو,دعای حفظ آبرو ,دعای حفظ آبرو از بهجت,دعای حفظ آبرو ,دعای علقمه برای حفظ آبرو,دعای حمد برای حفظ آبرو   

ختم-و-دعای-مجرب-برای-حفظ-عزت-و-آبرو-_دعا-برای-جلوگیری-از-طلاق-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

ختم و دعای مجرب برای حفظ عزت و آبرو دعا برای جلوگیری از طلاق

دعا برای حفظ آبرو و عزت           

اینکه در بین مردم چه جایگاهی داشته باشیم برای همه ما مهم است. عزت و ذلت دست خداست، اما ممکن است نگران بدگویی برخی افراد از خود باشید و برای حفظ آبرو و عزت خود به دعا و مناجات متوسل شوید .
در قرآن کریم نیز آیات مختلفی در ارتباط با حفظ آبرو و عزت مومن وجود دارد ، از جمله آیه 69 سوره احزاب که می فرماید : 
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ آذَوْا مُوسَى فَبَرَّأَهُ اللَّهُ مِمَّا قَالُوا وَکَانَ عِندَ اللَّهِ وَجِیهًا
اى کسانى‌ که ایمان آورده‌‏اید مانند کسانى نباشید که موسى را [ با اتهام خود ] آزار دادند و خدا او را از آن‌چه گفتند مبرا ساخت و نزد خدا آبرومند بود .        

 

دعای جلوگیری از طلاق       

ذکر زیر هرروز ۴۰ بار گفته شود حد اقل تا هفت روز 
اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ 
یعنی پروردگارا بین من وفلانی الفتی پدیدارکن.مثل آدم و حوا و اگر آقا هستید به جای ( بَینَهُ ) بگویید بَینَها تاهفتاد روز روزی 72 بار ( یا باسِط ) 
اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع كدورت یك بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند .         

 

ختم مجرب برای جلوگیری از طلاق               

دو ختم بسیار مجرب برای جلوگیری از طلاق نقل شده است که به شرح زیر می باشد : 

ختم اول: ذکر زیر را هرروز ۴۰ بار بگویید و حداقل تا شصت روز ادامه دهید : 

اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ 

یعنی پروردگارا بین من وفلانی الفتی پدیدارکن.مثل آدم و حوا و اگر آقا هستید به جای ( بَینَهُ ) بگویید بَینَها  

ختم دوم : تاهفتاد روز روزی ۷۲ بار ( یا باسِط ) بگویید سپس به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند.         

 

برگرفته از سایت دعایاب