آخرین خبرها

دعا و آیات مجرب برای عاقبت بخیری و خوشبختی جوانان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و آیات مجرب برای عاقبت بخیری و خوشبختی جوانان پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب خوشختی و عاقبت بخیری جوان خود را خواهید دید .

دعای خوشبختی برای خواهر,دعای خوشبختی,دعای خوشبختی و عاقبت بخیری,دعای خوشبختی صحیفه سجادیه,دعای خوشبختی در زندگی,دعای خوشبختی ,دعای خوشبختی عروس و داماد,دعای خوشبختی برای دیگران,دعا عاقبت بخیری فرزند,دعا عاقبت بخیری لا اله الا الله حقا حقا,دعای عاقبت بخیری فرزندان,دعای عاقبت بخیری کوتاه,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری و سلامتی,دعای عاقبت بخیری فرزندان در صحیفه سجادیه        

دعا-و-آیات-مجرب-برای-عاقبت-بخیری-و-خوشبختی-جوانان-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعا و آیات مجرب برای عاقبت بخیری و خوشبختی جوانان

دعا امام سجاد (ع) برای عاقبت بخیری           

امام سجاد (ع) در دعای ۱۱ در کتاب صحیفه سجادیه خود درباره عاقبت به خیری فرموده است : 
کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السَّلَامُ بِخَوَاتِمِ الْخَیْر : 
یَا مَنْ ذِکْرُهُ شَرَفٌ لِلذَّاکِرِینَ، وَ یَا مَنْ شُکْرُهُ فَوْزٌ لِلشَّاکِرِینَ، وَ یَا مَنْ طَاعَتُهُ نَجَاهٌ لِلْمُطِیعِینَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اشْغَلْ قُلُوبَنَا بِذِکْرِکَ عَنْ کُلِّ ذِکْرٍ وَ أَلْسِنَتَنَا بِشُکْرِکَ عَنْ کُلِّ شُکْرٍ، وَ جَوَارِحَنَا بِطَاعَتِکَ عَنْ کُلِّ طَاعَهٍ فَإِنْ قَدَّرْتَ لَنَا فَرَاغاً مِنْ شُغْلٍ فَاجْعَلْهُ فَرَاغَ سَلَامَهٍ لَا تُدْرِکُنَا فِیهِ تَبِعَهٌ              

 

دعا برای خوشبختی دختر         

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است : « رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر » ؛ « خدایا ! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم ». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید .             

 

آیات مجرب برای عاقبت بخیر شدن                   

در آیات 19 تا 22 سوره رعد نیز به عاقبت بخیر شدن مومنان اشاره شده است :

« أَ فَمَنْ يَعْلَمُ أَنَّما أُنْزِلَ إِلَيْکَ مِنْ رَبِّکَ الْحَقُّ کَمَنْ هُوَ أَعْمي‏ إِنَّما يَتَذَکَّرُ أُولُوا الْأَلْبابِ »

« آیا کسی که می داند آنچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شده حق است، همانند کسی است که نابیناست؟! تنها صاحبان اندیشه متذکّر می شوند »

« الَّذينَ يُوفُونَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَ لا يَنْقُضُونَ الْميثاقَ »

« آنها که به عهد الهی وفا می کنند و پیمان را نمی شکنند »

« وَ الَّذينَ يَصِلُونَ ما أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَنْ يُوصَلَ وَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ وَ يَخافُونَ سُوءَ الْحِسابِ »

« و آنها که پیوندهایی را که خدا دستور به برقراری آن داده، برقرار میدارند و از پروردگارشان می ترسند و از بدی حساب (روز قیامت) بیم دارند »

« وَ الَّذينَ صَبَرُوا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْناهُمْ سِرًّا وَ عَلانِيَةً وَ يَدْرَؤُنَ بِالْحَسَنَةِ السَّيِّئَةَ أُولئِکَ لَهُمْ عُقْبَي الدَّارِ »

« و آنها که به خاطر ذات (پاک) پروردگارشان شکیبایی می کنند و نماز را برپا می دارند و از آنچه به آنها روزی داده ایم، در پنهان و آشکار، انفاق می کنند و با حسنات، سیئات را از میان می برند پایان نیک سرای دیگر، از آن آنهاست »         

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *