آخرین خبرها

دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر

دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر

در یکی دیگر از مطالب، پست ها و عناوین ملکوت 786 یک بار دیگر به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای شرح می دهیم که سبب می شود از مشکلات مالی رها شوید و اگر می خواهید روزی زیادی بدست آورید دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر نتیجه بخش است.

027363860237 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر

دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر,دعای زیاد شدن رزق و روزی,دعای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه,دعاي زياد شدن رزق و روزی,دعایی برای زیاد شدن رزق و روزی,دعاهای زیاد شدن رزق و روزی,دعا زیاد شدن رزق و روزی,دعاي زياد شدن رزق و روزي,دعای برای زیاد شدن رزق و روزی,دعا برای زیاد شدن رزق و روزی,دعای زیاد شدن رزق,دعای زیاد شدن رزق روزی,دعای زیاد شدن رزق در مغازه,دعای زیاد شدن رزق حلال,

دستور نماز و دعای قوی برای کسب رزق فراوان پرخیر

نماز رفع عسرت و سختی: حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: چون کارها بر تو دشوار شود، در وقت زوال، دو رکعت نماز بگذار و در رکعت اوّل حمد و اخلاص را بخوان و سپس «انا فتحنا لک فتحاً مبیناً» را تا «و ینصرک الله نصراً عزیراً» را قرائت کن. در رکعت دوّم سوره فاتحه و اخلاص و «الم نشرح» را بخوان و این نماز به تجربه رسیده است.»

ذکر دعاهایی که برای برآوردن حوائج دنیا و آخرت مفید است، از جمله:

الف. حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: بگو: اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک و اسعدنی بتقواک و لاتشقنی بنشطی لمعاصیک و خدلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتک یا رب و اقر بذلک عینی.»

ب. و نیز از حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ نقل شده که فرمود برای برآورده شدن حوائج دنیا و آخرت بگو: «اللهم اعنی علی هول یوم القیامه و اخرجنی من الدنیا سالماً و زوجنی من الحور العین و اکفنی مونتی و مونه عیالی و مونه ‌الناس و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصّالحین.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *