در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای فروش اجناس از عالم غیب دعای افزایش مشتری پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده کالاها با قیمت عالی به فروش می رسد .  

دعا رسیدن مشتری از غیب,دعا برای رسیدن مشتری از غیب,دعا برای رسیدن مشتری,دعای رسیدن مشتری از غیب,دعا افزایش مشتری مغازه,دعا افزایش مشتری از غیب,دعا افزایش مشتری و رزق,دعای افزایش مشتری و فروش,دعای افزایش مشتری دایی ابراهیم,دعای افزایش مشتری مثل مورچه,دعای افزایش مشتری ,دعای افزایش مشتری مغازه ,دعای افزایش مشتری ارایشگاه,دعای افزایش مشتری با خاک مورچه,دعای افزایش مشتری و فروش ,دعای افزایش مشتری خیاطی,دعای افزایش مشتری بهجت   

دعاهای-بسیار-قوی-برای-فروش-اجناس-از-عالم-غیب-دعای-افزایش-مشتری-300x151 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

دعاهای بسیار قوی برای فروش اجناس از عالم غیب دعای افزایش مشتری

دعای بسیار قوی برای فروش کالا از عالم غیب                   

برای فروش متاع و اجناس که مدت زمان زیادی است در مغازه مانده مجرب است آیه الکرسی را تا قسمت “علی العظیم” بر یک تکه کاغذ بنویسید. سپس عبارت زیر را در ادامه آن بنویسید : 
“ یا حفیظ یا حفیظ احفظنی فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ ”
نکته : برای فروش فوری کالا از عالم غیب تکه کاغذ را در میان اجناسی که به فروش نمی‌رود گذاشته و بر خدا توکل کنید .         

سوره های قرآنی برای افزایش فروش اجناس مغازه                                       

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه :
فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ
دعایی دیگر نیز در کتاب مجمع الدعوات ذکر شده است که دعایی است برای کالاهایی که آب برای آنها ضرر نداشته باشد، به اینگونه که اگر آب را بر آن بپاشیم خراب نشود و باعث از بین رفتن کالا نگردد.
این دعا به این صورت است که باید آیه ی زیر را که بخش دیگر از آیه ۱۱۱ سوره ی توبه می باشد را هفت بار بر روی ظرفی از آب بخوانیم و سپس آن آب را بر روی کالا های مد نظر خود بپاشیم، (همان طور که بیان شد باید آب برای کالا ها ضرر نداشته باشد .) با این کار آن کالا در مدت زمان بسیار کمی به فروش خواهد رسید و رزق و روزی و برکت را به دنبال خواهد داشت.
بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه :                         
وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُسوره های قرآنی برای افزایش فروش اجناس مغازه                    

 

برگرفته از سایت دعا786