در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای رفع ترس و استرس شدید و دعای رفع ترس از تنهایی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ترس از بین می رود . 

دعا رفع ترس بچه,دعا رفع ترس و وحشت,دعا رفع ترس کودکان,دعا رفع ترس در خواب,دعا رفع ترس نوزاد,دعا رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس از مرگ,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس چشم زخم کودک,دعای رفع ترس و استرس کودک,دعای رفع ترس و بی خوابی,دعای رفع ترس از دشمن,دعای رفع ترس زلزله,دعای رفع ترس دلهره,دعای رفع ترس از تنهایی 

دعاهای-قوی-برای-رفع-ترس-و-استرس-شدید-و-دعای-رفع-ترس-از-تنهایی-300x151 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه

دعاهای قوی برای رفع ترس و استرس شدید و دعای رفع ترس از تنهایی

دعا برای رفع و دفع ترس و وحشت                     

حلبی روایت می کند که فردی نزد امام جعفر صادق علیه السلام رفت و گفت : زمان تنهایی وحشت زده می شوم و غم و اندوه مرا فرا می گیرد ولی در بین مردم چنین حسی ندارم . 
امام فرمود : در ابتدا دستت بر روی قلبت بگذار و بگو : بسم الله .
بعد دستت را بر روی قلبت کشیده و 7 مرتبه بگو :
أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی
آن شخص آن چنین کرد و بعد گفت به لطف خدای متعال ترس و وحشت از من زدوده شد و به آرامش رسیدم. (بحار الانوار ج 95 ص 138)            

دعای پیامبر اکرم (ص) برای رفع ترس                                     

روایت شده است که رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) به امیرمؤمنان(علیه السلام) فرمود : یا علی! هرگاه احساس خطر کردی بگو : 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ، وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیـمِ . 
به نام خداوند بخشنده مهربان، جنبش و نیرویی نیست جز به خدای والای بزرگ . 
در این صورت، خداوند آن خطر و بلا را از تو دفع خواهد کرد .                         

دعاهای حفظ از بلا و ترس و تنهایی                     

روایت شده : شخصی خدمت حضرت صادق(علیه‌السلام) از ابتلای به وحشت و ترس شکایت کرد ، حضرت فرمود : آیا شما را به چیزی خبر ندهم که اگر آن را بگویید وحشت نخواهید کرد ، نه در شب و نه در روز ؟ 
بِسْمِ اللّٰهِ وَبِاللّٰهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّٰهِ، إِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللّٰهِ فَهُوَ حَسْبُهُ، إِنَّ اللّٰهَ بالِغُ أَمْرِهِ، قَدْ جَعَلَ اللّٰهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً . اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِي فِي كَنَفِكَ وَفِي جِوارِكَ، وَاجْعَلْنِي فِي أَمانِكَ وَفِي مَنْعِكَ.
به نام خدا و به خدا و بر خدا توکل کردم که هرکه بر خدا توکل کند، خدا او را بس است ، به درستی که خدا به پایان رساننده کار خویش است . خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داد ، خدایا مرا در حمایت و جوارت و در امان و نگهداری‌ات قرار ده . 
روایت شده : مردی سی سال این دعا را می‌خواند ، شبی آن را ترک کرد ، در آن شب عقرب او را گزید  .         

برگرفته از سایت اهنوس