آخرین خبرها

دعاهای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب پرداخته ایم ان شاءالله ترس و استرس از شما دور خواهد شد . 

دعا رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس,,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس ,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و بی خوابی,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس اهل سنت,دعا رفع ترس کودکان,دعا رفع ترس نوزاد,دعای رفع ترس و اضطراب,دعای رفع ترس در خواب,دعای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس از بیماری,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس زلزله  

دعاهای-قوی-و-تجربه-شده-برای-رفع-استرس-و-اضطراب-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعاهای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب

دعایی برای رفع ترس و وحشت  

حلبی می گوید : فردی به امام صادق(ع) عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آنگاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم.

حضرت به وی فرمودند : 

دستت را روی قلبت بگذار و بگو : بسم الله

سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی

وی گفت من چنین کردم و خداوند ترس و وحشت را ا ز من زدود و به جای آن انس و آرامش به من داد. (بحارالانوار ج 95 ص 138) 

 

دعای مشکل گشا رفع استرس

البته خواندن سوره احقاف هر جمعه و مداومت بر سوره های قدر و عصر و همچنین آیه الكرسی در رفع پریشانی و اضطراب وارد شده اسـت . همچنین گفتن ذكر استغفر الله ربی و اتوب الیه و مداومت بر ذكر “لا حول ولا قوة الا با الله العلی العظیم” در رفع پریشانی مؤثر اسـت . «كتاب مفاتیح الحاجات» 

 

دعای رفع استرس

برای رفع استرس و دلشوره، دست راست را روی سینه اش بگذارد و 7 مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شما ایجاد می شود . ( توجه شود : با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.)

« الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب »  

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *