آخرین خبرها

دعای ازدواج تجربه شده – دعای گشایش بخت

دعای ازدواج تجربه شده – دعای گشایش بخت

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت ملکوت786 یک بار دیگر به شما عزیزان رهگشای قوی می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید مشکلات میان شما و شخص مورد نظرتان برطرف شده و اگر قصدتان ازدواج است زود تر با دعای بخت گشا مجرب انجام گردد.

20380268206327 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای ازدواج تجربه شده – دعای گشایش بخت

دعای ازدواج تجربه شده – دعای گشایش بخت,دعاهای باز شدن بخت بسته شده,دعا باز شدن بخت بسته شده,دعا برای باز شدن بخت بسته شده,دعا جهت باز شدن بخت بسته شده,دعای باز شدن بخت بسته شده دختر,دعا برای گشایش بخت بسته شده,دعا های ازدواج,دعای بخت گشا مجرب

دعای ازدواج تجربه شده – دعای گشایش بخت

برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری ، سوره مبارکه طه را بنویسد و در پارچه سبز قرار دهد و با خود به همراه نگهدارد ، حتما جواب خواستگاری اش مثبت خواهد بود و به حاجتش خواهد رسید.

برای راضی شدن خانواده به ازدواج (خانواده دختر یا پسر هر کدام که مد نظر باشد فرقی ندارد) ذکر شریف (یا آخر) را به تعداد یکصدوده مرتبه پس ازهر نماز قرائت کند. مجرب و موثر است.

دختری که خواستگار ندارد یا مشکل ازدواج دارد و ازدواجش سرنمیگیرد (به هر نحو که باشد)سوره مبارکه طه را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند . قدری از آب بنوشد و همچنین صورت خود را با آب بشوید. ازدواجش بسیار آسان و نیک خواهد شد.

دعا های ازدواج – سوره طه برای ازدواج

این سوره به ترتیب مصحف بیستمین سوره و به ترتیب نزول پنجمین سوره قرآن است، در مکه نازل شده و از سور مکی به شمار می‌آید. این سوره 135 آیه دارد و از نظر حجم از سوره‌های «مئون» (صد آیه‌ای و متوسط) قرآن محسوب می‌شود. سوره طه همانند سایر سوره‌های مکی درباره مبداء و معاد و بخشی از سرگذشت پیامبران پیشین همچون حضرت موسی علیه‌السلام و حضرت آدم علیه‌السلام سخن است.  این سوره نیز همانند سایر سوره‌های مکّی، بیشتر سخن از «مبدأ و» معاد می‌گوید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *