آخرین خبرها

دعای درمان شک همسر سریع التاثیر و تجربه شده

دعای درمان شک همسر سریع التاثیر و تجربه شده

شک یکی از مشکلاتی است که از نظر روحی بسیار می تواند به یک شخص آسیب بزند، اگر شما و یا شخصی از نزدیکانتان درگیر این مشکل است در ادامه این مطلب از ملکوت 786 دعای درمان شک و دعای رفع مشکل بدبینی همسر سریع التاثیر و تجربه شده را بخوانید.

2036028206873 دعا و ختم مجرب
دعای درمان شک همسر سریع التاثیر و تجربه شده

دعای درمان شک همسر سریع التاثیر و تجربه شده,دعای رفع شک و تردید,دعاي رفع شك و ترديد,دعا برای رفع شک و تردید,دعایی برای رفع شک و تردید,دعا جهت رفع شک و تردید,دعای رفع شک و بدبینی,دعا برای رفع شک و بدبینی,دعا جهت رفع شک و بدبینی,دعا برای رفع شک و بدبینی شوهر,دعا برای از بین بردن شک و تردید,دعای از بین بردن شک و تردید,دعای رفع شک و وسواس,دعا برای رفع شک و دودلی,دعای درمان بدبینی,دعای رفع مشکل بدبینی

دعای درمان شک همسر سریع التاثیر و تجربه شده

همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو پس از نمازهای یومیه قرائت نماید.

این آیات شریفه از سوره مبارکه نساء (آیات ۱۷۰و ۱۷۱) را قرائت نماید و بر قرائت آنها مداومت ورزد :

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَکُمُ الرَّسُولُ بِالْحَقِّ مِن رَّبِّکُمْ فَآمِنُوا خَیْرًا لَّکُمْ وَإِن تَکْفُرُوا فَإِنَّ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. (۱۷۰)

یَا أَهْلَ الْکِتَابِ لَا تَغْلُوا فِی دِینِکُمْ وَلَا تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ إِنَّمَا الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَکَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَىٰ مَرْیَمَ وَرُوحٌ مِّنْهُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَلَا تَقُولُوا ثَلَاثَهٌ انتَهُوا خَیْرًا لَّکُمْ إِنَّمَا اللَّهُ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ سُبْحَانَهُ أَن یَکُونَ لَهُ وَلَدٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ وَکِیلًا . (۱۷۱)

******************

سوره مبارکه شوری را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسد و در آب حل کند و با آن آب گِل درست کند و کوزه ای بسازد و سپس در آن کوزه آب بریزد و فردی که دچار بدبینی و شک و وسواس است از آن آن کوزه هفت مرتبه بنوشد. به اذن خداوند تبارک و تعالی درمان میشود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *