آخرین خبرها

دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر

دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر

اگر می خواهید سحر و جادوی اطراف خانمی که تازه ازدواج کرده و یا این که مدتی از ازدواج گذشته و بچه دار نمی شود را برداشته و رفع کنید حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع دعا ها و ذکر های قرآنی و اسلامی، دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر را بخوانید.

028363786023820 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر

دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر,دعای رهایی از مشکلات نازایی,دعای دفع ناباروری,دعای مجرب رهایی از ناباروری,دعای رفع نازایی,دعا برای رفع نازایی,دعا جهت رفع نازایی,دعا برای درمان نازایی,بهترین دعا برای درمان نازایی,دعانویسی برای درمان نازایی و مشکلات زناشوئی,دعا نویسی برای درمان نازایی,دعا برای رفع ناباروری

دعای باطل جادو برای زنان نازا سریع التاثیر

هفت برگ سدر سبز را در میان دو سنگ قرار داده و بکوبند سپس آن‌ها را در ظرفی پر از آب قرار داده و آن‌ها را قاطی بکنند و هفت بار آیة الکرسی و سوره‌های معوذات را بخوانند. تا بیمار بمدت هفت روز از آن‌ها بنوشد و هم غسل بکند. البته بر مقدار آب‌ها نیفزایند و بر روی آتش گرم کرده نشوند و در محلی پاکیزه آن‌ها را بریزند. ان شاء الله، مشکل حل خواهد شد و بیمار شفا خواهد یافت.
روش چهارم
آیات ابطال سحر (‌همان بیست مورد) را در گوش بیمار بخوانید و در آخر، این آیه را نیز بیفزائید: ﴿وَقَدِمۡنَآ إِلَىٰ مَا عَمِلُواْ مِنۡ عَمَلٖ فَجَعَلۡنَٰهُ هَبَآءٗ مَّنثُورًا ٢٣﴾ [الفرقان: 23]. «و به (بررسى) اعمالشان مى‏پردازیم، پس آن را غبارى پراکنده مى‏گردانیم».
آیه فوق صد مرتبه و در صورت نیاز بیشتر خوانده شود تا اینکه بیمار احساس بکند، اعضای بدنش بی‌حس می‌شود. همین روش را تا چند روز ادامه می‌دهید، تا اینکه بیمار إن شاء الله کاملاً شفا یابد.
روش پنجم
حافظ ابن حجر در فتح الباری می‌گوید: عبد الرزاق از شعبی روایت می‌کند که ابطال سحر به روش عرب‌ها اشکالی ندارد. بدین صورت که در کنار درخت بزرگ برود و از اطراف آن برگ‌هایش را جمع بکند و آن‌ها را بکوبد و بر آن‌ها بخواند و سپس با آن آب غسل بکند().
بنده می‌گویم: آیة الکرسی و معوذات (اخلاص، فلق و ناس) را بر آن‌ها بخواند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *