آخرین خبرها

دعای باطل کردن طلسم – باطل شدن سحر و طلسم

telesm41 ادعيه و اذكار باطل السحر و چشم زخم
دعای باطل کردن طلسم – باطل شدن سحر و طلسم

دعای باطل کردن طلسم – باطل شدن سحر و طلسم

در این مطلب از سایت ملکوت 786 دعایی برای باطل شده هر گونه سحر و چشم زخم از کتاب میرداماد کبیر بیان میشود.

برای باطل کردن هر گونه سحر و طلسم و بستگی در کارها بهترین روشها، یاری جستن از آیات شریفه قرآنی است. باطل السحر ذیل برای از بین بردن هر گونه طلسم و باز شدن بسته شده بسیار مجرب است.

***

باطل سحر
هر گاه برای کسی سحر و جادو کرده باشند و او را سرگردان و آواره از دنیا و شغل نموده باشند باید عمل باطل سحر انجام دهد تا در حق او هر سحر و جادویی و به هر زبانی و به هر قلمی که در حق او شده باطل شود .
این عمل را در روز یکشنبه و در ساعت شمس یا در روز پنجشنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه و در ساعت زهره باید انجام داد و در اول ماه و به مشک و زعفران و گلاب یا آب باران و با چوب زیتون نوشته شود .
هر گاه خواستی باطل سحر برای خود یا شخصی بنویسی بر روی کاغذ سفید معوذتین را ( که سوره مبارکه ناس و فلق می باشد) نوشته و همچنین آیه فوق را و سپس ان را در ظرف آب بزرگی انداخته و با آن غسل می کنی و به نیت باطل سحر و هنگامی که غسل انجام می دهی باید آب از روی بدنت بر روی زمین نریزد بلکه ظرفی مانند تشت زیر پا گذاشته و آب در داخل ظرف جمع شود و آن آب جمع شده را در ظرف روان میریزی و این عمل غسل را باید هفت روز مداوم و بدون قطع نمودن انجام دهی .

و این آیات را باید بر روی ورقه نوشت :

((بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ *
قُل اَعُوذُ بِرَبِّ الفَلَقِ * مِن شَرِّمَا خَلَقَ * وَ مِن شَرِّ غَاسِقٍ اِذَا وَقَبَ * وَ مِن شَرِّ النُّفَّاثَاتِ فِی العُقَدِ * وَ مِن شَرِّ حَاسِدٍ اِذَا حَسَدَ ))
(( بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم *
قُل اَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ * مَلَکِ النَّاسِ * اِلَهِ النَّاسِ * مِن شَرِّ الوَسوَاسِ الخَنَّاسِ * اَلَّذِی یُوَسوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ * مِنَ الجِنَّةِ وَالنَّاسِ ))

(( بسم الله الرحمن الرحیم
فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هناک و انقلبوا صغرین و القی السحرة ساجدین – قالوا امنا برب العالمین رب موسی و هارون فلما القوا قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و بحق الله الحق بکلمة و لوکره المجرمون انما صنعوا کید ساحر و لا یفلح الساحر حیث اتی یا شکیکفی یا قاهروا . ))

خود آموز علوم غریبه، میرداماد کبیر

دعای باطل کردن طلسم – باطل شدن سحر و طلسم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *