آخرین خبرها

دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی

دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی

اگر قصد دارید برای رسیدن به خواسته ها، اهداف و آرزو های خود تلاش کنید و نگران هستید که ممکن است نا امید شوید و این وضعیت به هیچ وجه به نفع شما نباشد، پیشنهاد می کنیم دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی را بخوانید که بار ها تجربه شده است و می تواند سبب شود از وضعیت سخت و همین طور بلا ها رها شوید، دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی را بخوانید که از امام علی النقی علیه السلام روایت شده است.

27302723620796 دعا و ختم مجرب
دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی

دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی,دعای حاجت روایی,دعای حاجت گرفتن,دعای حاجت شب جمعه,دعای حاجت زیر باران,دعای حاجت روز جمعه,دعای حاجت امام رضا علیه السلام,دعای حاجت امام زمان (عج),دعای حاجت گرفتن از امام حسین,دعای حاجت صوتی,دعای حاجت مجرب,دعای حاجت امام حسین,دعای حاجت گرفتن از حضرت عباس,دعای حاجت از امام حسین,دعای حاجت روا,دعای حاجت نخودکی,دعای حاجت حضرت عباس,دعای حاجت دهنده,دعای حاجت گرفتن از امام زمان,دعای حاجت اهل سنت,دعای حاجت صحیفه سجادیه,دعا برای طلب حاجات و مهمات,دعای رسیدن به خواسته ها و حاجات,دعا و ذکر عظیم طلب حاجات و مهمات,

دعای حاجت سریع التاثیر با اثر مجرب و تضمینی

پس از نیمه شب جمعه غسل کنید و به محل نماز خویش آیید و دو رکعت این گونه به جا آورید: در نخستین، سوره ی حمد را بخوانید و در آن آیه ی ایاک نعبد و ایاک نستعینرا به جای یک بار، 100 بار تکرار کنید و پس از حمد، یک بار سوره ی توحید را. در هر رکوع هفت مرتبه سبحان ربی العظیم و بحمده بگویید و در هر سجده نیز، هفت مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده گویید.
سپس رکعت دوم را به همین گونه بیاورید و این دعا را بخوانید:

اللهم ان أطعتک فالمحمده لک و ان عصیتک فالحجه لک. منک الروح و منک الفرج. سبحان من أنعم و شکر، سبحان من قدر و غفر. اللهم ان کنت قد عصیتک فانی قد اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو الایمان بک، لم اتخذ لک ولداً و لم أدع لک شریکاً، مناً منک به علی لا مناً منی به علیک.
و قد عصیتک یا الهی علی غیر وجه المکابره و لا الخروج عن عبودیتک و لا الجحود لربوبیتک، و لکن أطعت هوای و أزلنی الشیطان، فلک الحجه علی و البیان، فان تعذبنی فبذنوبی غیر ظالم، و ان تغفر لی و ترحمنی فانک جواد کریم، یا کریم یا کریم. را این یک نفس تکرار کند. سپس بگوید:
یا آمناً من کل شی ء و کل شی ء منک خائف حذر، أسألک بأمنک من کل شی ء و خوف کل شی ء منک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تعطینی أماناً أحداً و لا أحذر من شی ء ابداً، انک علی کل شی ء قدیر و حسبنا الله و نعم الوکیل.
یا کافی ابراهیم نمرود و یا کافی موسی فرعون (و یا کافی محمد صلی الله علیه و آله الاحزاب)(6755)، أسألک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تکفینی شر فلان ابن فلان.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *