آخرین خبرها

دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی

دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی

در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر سحر، جادو و طلسم هستید و این مسئله مشکل نازایی به وجود آورده است دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی را بخوانید.

2308362083687 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی

دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی,دعاي دفع طلسم و جادو,دعای دفع جادو طلسم,دعای رفع جادو طلسم,دعا برای دفع جادوگران,دعای دفع شیاطین و جادوگران,دعای دفع جادوگر,دعا برای دفع جادو,دعا برای دفع جادو جنبل,دعا جهت دفع جادو,دفع دعا و جادو,دعا دفع سحر و جادو,دعا رفع جادو,دعا رفع جادو جمبل,دعاهای رفع جادو,دعا برای رفع جادو طلسم,دعاي رفع طلسم و جادو,دعای برای رفع طلسم و جادو

دعای دفع سحر و رهایی از مشکلات نازایی

بوقت داخل شدن مسجد، این دعا را بخوان «أَعُوذُ بِاللَّهِ الْعَظِيمِ، وَبِوَجْهِهِ الْكَرِيمِ، وَسُلْطَانِهِ الْقَدِيمِ، مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ».
از رسول اللهص روایت شده است که فرمود: «فَإِذَا قَالَ ذَلِكَ، قَالَ الشَّيْطَانُ: حُفِظَ مِنِّي سَائِرَ الْيَوْم»(). «وقتی که این را کسی بخواند، شیطان می‌گوید: این شخص تمام روز از دست من نجات کرد».

این دعا را، صبح و شام سه بار بخوان:
«بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي لَا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ، فِي الْأَرْضِ، وَلَا فِي السَّمَاءِ، وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ»().
«به نام الله، ذاتی که با نام وی در زمین و آسمان هیچ چیزی گزندی نمی‌رساند، و او شنوا و توانا است».

وقتی از منزلت بیرون می‌شوی، این دعا را بخوان: «بِسْمِ اللَّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ، لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ». هر که این دعا را بخواند، به او گفته می‌شود: هدایت و حفاظت شدی و از شر شیطان نجات پیدا کردی. آنگاه شیطان با خود می‌گوید: چگونه بر کسی که هدایت و حفاظت شده است، مسلط خواهی گردید؟!»().

بعد از نماز مغرب این دعا را بخوان «‌أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ الَّتِي لَا يُجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَلَا فَاجِرٌ،مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَبَرَأَ وَذَرَأَ، مِنْ شَرِّ مَا يَنْزِلُ مِنَ السَّمَاءِ، وَمِنْ شَرِّ مَا يَعْرُجُ فِيهَا، وَمِنْ شَرِّ مَا ذَرَأَ فِي الْأَرْضِ، وَمِنْ شَرِّ مَا يَخْرُجُ مِنْهَا، وَمِنْ فِتَنِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ، وَمِنْ شَرِّ طَوَارِقِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ إِلَّا طَارِقًا يَطْرُقُ بِخَيْرٍ يَا رَحْمَانُ»().
ترجمه: «به کلمات کامل الله که هیچ نیک و بدی نمی‌تواند از آن تجاوز بکند، از شرّ مخلوقاتش و از شر بلاهائی که از آسمان فرو می‌آیند و آنچه بالا می‌روند و از شر موجودات زمین و آنچه از آن برون می‌آید و از شر فتنه‌های شب و روز واز شر حوادث شب و روز، پناه می‌برم، مگر حوادثی که خیری به همراه داشته باشد».

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *