آخرین خبرها

دعای دفع چشم زخم – باطل کردن چشم زخم

دعا و تعويذ دفع و از بين بردن چشم زخم و نظر بد

cheshm-zakhm احاديث معصومين عليهم السلام ادعيه و اذكار باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب
دعای دفع چشم زخم ، باطل کردن چشم زخم
( اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظيمِ وَالْمَنِّ الْقَديمِ وَالْوَجْهِ الْكَريمِ ذَا الْكَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْيُنِ الاِْنْسِ ).خدايا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت ديرين و ذات بزرگوار و صاحب كلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافيت ده فلانى را از نفسهاى جنيان و چشم مردم.

و اين تعويذى است كه رسول خدا صلى الله عليه و آله براى حسنين عليهماالسلام خواند و اصحاب خويش را فرمود كه زنهار اولاد خويش را به اين كلمات تعويذ كنيد.

مفاتيح الجنان، حاج شيخ عباس قمي (ره).

 

دعای باز شدن بسته و دفع چشم زخم سخت

برای دفع چشم زخم و همچنین باز کردن بسته شده (باطل السحر) در ابتدا با نام و یا خدای متعال نیت کرده و با اخلاص و ایمان قلبی به خدا و توکل بر رحمانیت و رحمت خدای بزرگ و با طهارت کامل و در زمان سعد و مکان پاک دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران نوشته و همراه با اسپند در منزل بیاویزد. چشم زخم را دفع و فرد بسته گشوده خواهد شد . این دعا را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم
اعوذبکلمات التامه من شرکل شیطان وهاغه وعین لامة نهضت بحق الف الف لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم یابدوح یاغفورانه من سلیمان ابن داوودیاغوث یااهیا اشراهیا فی خالداومخلداوباسمه درکات بعون الله فی کل شفاوعلیهم حافظ یاالله یاالله یاالله برحمتک یاارحم الرحمن اللهم احفظ هذاالبیت من الجن وانس والعیون ومن شرماخلق یاارحم الراحمین بحق محمدوال الطاهرین

 

دعای دفع چشم زخم – باطل کردن چشم زخم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *